۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱

دایی قبل از دیدار با سایپا:

می خواهیم در بالای جدول بمانیم/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

می خواهیم در بالای جدول بمانیم/ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به فکر کسب سه امتیاز از دیدار برابر سایپا است گفت: هدف ما این است که با پیروزی در این دیدار بالای جدول بمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه برابر سایپا که در محل هیات فوتبال استان البریز برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار، عید فطر و صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی گفت: دیدار فردا حساسیت زیادی دارد و تلاش ما این است که با گرفتن سه امتیاز همچنان خود را در بالای جدول حفظ کنیم. البته سایپا هم برای کسب سه امتیاز می آید که همین کار را سخت می کند.

وی با بیان اینکه میزبانی حق هرتیمی است خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان شورای تامین و مسئولان اجرایی کاری کنند در حین برگزاری دیدار فردا مشکلی ایجاد نشود و هواداران هم تنها به فکر تشویق تیم خودشان باشند تا ما هم بتوانیم داخل زمین فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

علی دایی در مورد رویارویی با انگین فیرات که زمانی دستیار و کمک او بوده است گفت: زمانی که به سایپا آمدم فیرات چند هفته اول را دستیار لورانت بود. با این حال من در تیم ملی از او استفاده کردم اما وسطش به سپاهان رفت. هر دو از هم شناخت داریم اما این شناخت در فوتبال ایران نسبی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از عملکرد شاگردانش در سه هفته ابتدایی لیگ راضی است گفت: آنها در دوران بدنسازی و آماده سازی و در طول بازی ها خوب بودند و زحمت کشیده اند. امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر دل هواداران را به دست بیاوریم. بازیکنان جوانی در ترکیب پرسپولی بازی می کنند که امیدواریم در آینده با هم هماهنگ تر شوند.

علی دایی در پایان خاطرنشان کرد: این پرسپولیس تیمی نیست که من دلم می خواهد. هنوز خیلی کار داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم بین بازیکنان قدیم و جدید هماهنگی ایجاد کنیم.

کد خبر 2113049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha