۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

با هدف شکست دادن وی در انتخابات؛

انتقاد مخالفان از عملکرد مرکل افزایش یافت

انتقاد مخالفان از عملکرد مرکل افزایش یافت

نامزد صدراعظمی آلمان با بیان اینکه "آنگلا مرکل" فردی عاری از اشتباه نیست گفت انتقادهایش از سیاستهای وی ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "پیر اشتاین بروک" رقیب اصلی "آنگلا مرکل" برای تصدی کرسی صدارت عظمی آلمان از ادامه تلاش خود برای شکست وی خبر داد. نامزد حزب سوسیال دموکرات آلمان با بیان این مطلب از برهه کنونی به عنوان برهه ای حساس برای مبارزات انتخاباتی نام برد.

وی در گفتگو با یک روزنامه آلمانی تاکید کرد مرکل نیز مانند دیگر سیاستمداران این کشور بوده و مصونیت ندارد. به گفته اشتاین بروک، صدراعظم آلمان فرد مقدسی نیست و می توان سیاستهای وی را به باد انتقاد گرفت. به اعتقاد این سیاستمدار حزب اپوزیسیون آلمان مرکل طی سالهای اخیر کمتر برای آینده این کشور سرمایه گذاری کرده است.

رقیب اصلی مرکل در انتخابات پارلمانی ماه سپتامبر ضمن رد گمانه زنی ها در مورد احتمال ائتلاف حزب سوسیال دموکرات با دموکرات مسیحی اظهار داشت: ما تا آخرین دقایق روز پایانی تبلیغات انتخاباتی برای ایجاد ائتلاف قرمز-سبز (ائتلاف سوسیال دموکراتها با سبزها) تلاش می کنیم و به سناریوهایی که طبق خواسته مان نیست، تن نمی دهیم.

این در حالی است که نظرسنجی ها از پیش بودن حزب حاکم به رهبری مرکل در انتخابات پیش روی آلمان و بخت بالای وی برای انتخاب مجدد به صدراعظمی حکایت دارد.

کد خبر 2118533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha