۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

حجت الاسلام هدايتي:

150 اثر به دبيرخانه همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) در بجنورد ارسال شد

150 اثر به دبيرخانه همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) در بجنورد ارسال شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: سرپرست معاونت امورفرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به پايان مهلت ارسال آثار به همایش علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) در بجنورد گفت: 150 اثر از استان هاي مختلف كشور به دبيرخانه اين همايش ارسال شده است.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين كه همایش علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) بيستم شهريور ماه سال جاري در بجنورد برگزار مي شود، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به اين همايش تا بيست و پنجم مرداد ماه بود كه در اين مهلت مقرر 150 اثر از جانب پژوهشگران استان هاي مختلف كشور به دبيرخانه همايش ارسال شد.

وي با اشاره به این که آثار رسیده به دبیرخانه این همایش از استان های کرمانشاه، خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی، قم، چهارمحال بختیاری، آذربايجان غربي، خراسان جنوبي، بوشهر، مركزي، همدان، فارس، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان و لرستان هستند، افزود: خراسان شمالی با 30 اثر، اصفهان با هفده اثر و تهران با شانزده اثر از جمله استانهایی هستند که بیشترین آثار را به همایش علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) ارسال کرده اند.

اين مسئول با اشاره به داوری آثار رسیده به همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع)، عنوان كرد: غلامعلی پارسا، احمدمرجانی، علی همایون فر، جعفر محمدی و مهدی آریان فر به عنوان داوران مرحله نخست این همایش معرفی شده اند.

وي با بيان اين كه در نهایت در مرحله دوم داوری ها، هشت مقاله برتر به عنوان مقالات منتخب همایش معرفی خواهند شد، گفت: اين هشت مقاله در اختتاميه همایش علمی پژوهشی آموزه های سیاسی امام رضا(ع) كه بیستم شهریور ماه سال جاری و همزمان با دهه کرامت در بجنورد برگزار می شود، ارائه مي شوند.

حجت الاسلام هدايتي اضافه كرد: اين همايش برنامه اي نو از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که برای نخستین بار با موضوع پژوهشی و در سالی که به عنوان حماسه سیاسی نامگذاری شده است، در خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 2119180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha