۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹

آنچه افسر بازنشسته ارتش انگلیس درباره جنگ‌های بزرگ دنیا نوشت، ترجمه شد

آنچه افسر بازنشسته ارتش انگلیس درباره جنگ‌های بزرگ دنیا نوشت، ترجمه شد

کتاب «جنگ‌هایی که دنیا را تغییر دادند» نوشته چارلز مسنجر با ترجمه منوچهر پزشک به زودی توسط انتشارات ققنوس چاپ و وارد بازار نشر می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «جنگ‌هایی که دنیا را تغییر دادند» (The wars that changed the world) اثری از چارلز مسنجر افسر بازنشسته ارتش انگلستان است که اطلاعاتی درباره 25 جنگ بزرگ دنیا را در این کتاب گردآوری و تدوین کرده است.

جنگ‌هایی که در این کتاب درباره‌شان نوشته شده است، به ترتیب تاریخ وقوعشان مرتب شده و مطالب کتاب هم به این ترتیب پیش می‌آید. جنگ‌های کتاب از مقطع تاریخی سال 341 پیش از میلاد شروع می‌شوند و به جنگ‌های مهم امروزی تاریخ بشر می‌رسند. جنگ‌های اسکندر، جنگ داخلی روم، جنگ مغول‌ها در چین، سقوط قسطنطنیه، جنگ‌های صلیبی، فتح مکزیک به دست اسپانیایی‌ها، فتح هند به دست بابر، جنگ داخلی ژاپن، جنگ 30 ساله اروپا و جنگ‌های استقلال آمریکا تعدادی از جنگ‌های مهمی هستند که در این کتاب حضور دارند.

این کتاب برای اولین بار، دهم اکتبر سال 2009 در 208 صفحه منتشر شد. نویسنده این اثر، سرباز کهنه‌کار ارتش بریتانیاست که کتاب‌های جنگی «اطلس D- day» و «روزی که ما پیروز شدیم» را در کارنامه کاری خود دارد.

«جنگ‌هایی که دنیا را تغییر دادند» در حال حاضر مراحل پایانی آماده‌سازی برای چاپ را طی می‌کند و تا چندی دیگر توسط انتشارات ققنوس منتشر و وارد بازار نشر می‌‌شود.

کد خبر 2122147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha