۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

یک سیاستمدار آلمانی مطرح کرد؛

هشدار درباره سیاستهای نسنجیده مرکل برای نجات یورو

هشدار درباره سیاستهای نسنجیده مرکل برای نجات یورو

رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان ضمن هشدار درباره سیاستهای نسنجیده مرکل برای نجات یورو، از تصمیم گیریهای مخفیانه دولت کشورش در این راستا که قرار است تازه بعد ازانتخابات پارلمانی افشا شود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از "پاسایر نویه پرسه"، "سیگمار گبریل"، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان به دولت کشورش درباره سیاستهای نسنجیده در مسیر حل بحران یورو و نجات یونان که بار اضافی را روی دوشهای مالیات دهندگان آلمانی می اندازد هشدار داد.

این سیاستمدار آلمانی همچنین خاطر نشان کرد به جای اینکه دوباره کمکهای میلیاردی جدید را برای یونان در نظر بگیریم که پرداخت کنندگان مالیاتی در اروپا و آلمان را تحت فشار قرار دهد، این کشور به یک تقسیم بار داخلی نیاز دارد.

وی که در گفتگو با "پاسایر نویه پرسه"، سخن می گفت همچنین اظهار داشت: نباید این طور باشد که ثروتمندان یونانی هیچ نقشی در کمک به کشورشان نداشته باشند، در حالی که بسیاری از آنها این کشور را غارت کرده اند.

"گبریل" همچنین انتقاد سختی را به سیاستهای حل بحران مرکل وارد و خاطر نشان کرد که من خوشحالم که حداقل وزیر اقتصاد آلمان حقیقت را می گوید. وی می داند که سیاست مرکل در قبال یونان شکست خورده است. حالا مخفیانه در زمینه بخشودگی بیشتر بدهی های یونان کار می شود، که نتیجه آن جز فشار بیشتر بر پرداخت کنندگان مالیاتی در آلمان نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: مرکل می خواهد این حقایق را تازه بعد از انتخابات به رای دهندگان آلمانی بگوید.

کد خبر 2122273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha