۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

جودو قهرمانی جهان - برزیل/

زمان وزن‌کشی دستخوش تغییر می‌شود/ نظرسنجی از مربیان

زمان وزن‌کشی دستخوش تغییر می‌شود/ نظرسنجی از مربیان

فدراسیون جهانی جودو در نشستی با حضور مسئولان و کارشناسان فنی در مورد زمان وزن‌کشی مسابقات که سال گذشته تغییر کرده، دوباره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این وزن‌کشی رقابتهای جودو در تورنمنت‌های مختلف، صبح روز برگزاری مسابقات جودو انجام می‌شد که سال گذشته در پی تغییر برخی قوانین زمان وزن‌کشی هم به شب قبل از مسابقات تغییر یافت.

از زمان اجرای قوانین جدید، نیز وزن‌کشی مسابقات شب قبل از آغاز رقابتها انجام می‌شود. این موضوع در جریان مسابقات قهرمانی جهان مورد اعتراض برخی مربیان تیم‌های شرکت کننده قرار گرفت زیرا انها اعتقاد دارند وزن‌کشی عصر روز قبل از رقابتها باعث می‌شود وزن جودوکاران به مقدارقابل توجهی بالاتر رفته و این افزایش وزن تاثیر زیادی در عملکردشان خواهد داشت.

همین اعتراض باعث شده تا فدراسیون جهانی از مربیان مختلف تیم‌های شرکت کننده در این خصوص نظرسنجی کرده و در جلسه‌ای با حضور مربیان مختلف در این خصوص بحث و بررسی و در نهایت تصمیم‌گیری شود.

این جلسه امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد در تصمیم جدید زمان وزن‌کشی همانند قبل صبح روز مسابقات انجام شود. در صورت این تصمیم، زمان اجرای شدن آن نیز مشخص خواهد شد.

رقابتهای جودو قهرمانی جهان روز دوشنبه در برزیل آغاز شده و تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2123767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha