۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۱۷

برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا؛

ترکیب تیم بسکتبال ماهان اعلام شد/ استفاده از چهار بازیکن کمکی

ترکیب تیم بسکتبال ماهان اعلام شد/ استفاده از چهار بازیکن کمکی

سرمربی تیم بسکتبال ماهان در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا ترکیب دوازده نفره این تیم را اعلام کرد. این ترکیب با استفاده از چهار بازیکن کمکی بسته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم بسکتبال ماهان چندی پیش فهرست 24 نفره خود را برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا به کمیته برگزار کننده این رقابتها ارسال کردند اما طی این مدت موظف بودند با ادامه رایزنی‌ها و بررسی‌های دیگر ترکیب 12 نفره خود را بر اساس فهرست اولیه اعلام شده مشخص کنند.

بر این اساس امروز شنبه 12 بازیکن تیم بسکتبال تیم ماهان که این تیم را در مسابقات باشگاه‌های آسیا همراهی می کنند مشخص شدند. مهراد آتشی، محمدرضا اکبری، جواد داوری، مهدی کامرانی، آرن داوودی، سانی بچیرویچ، مهدی شیرجنگ، اوشین ساهاکیان، جاش عسلین، محمد ترابی، جابر روزبهانی و حامد حدادی بازیکنانی هستند که در جام باشگاه‌های آسیا فولاد را همراهی خواهند کرد.

از میان 12 بازیکنی که قرار است ماهان را در مسابقات باشگاه‌های آسیا همراهی کنند مهراد آتشی، مهدی کامرانی، آرن داوودی و حامد حدادی بازیکنان کمکی این تیم خواهند بود.

مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از 22 شهریور ماه در عمان پایتخت اردن آغاز می‌شود. ماهان به عنوان نایب قهرمان باشگاه‌های غرب آسیا در این پیکارها شرکت می‌کند.

کد خبر 2126760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha