۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۶

عزيزي در گفتگو با مهر:

مسلمانان تجاوز به خط مقدم مقاومت را بر نمي تابند

مسلمانان تجاوز به خط مقدم مقاومت را بر نمي تابند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به احتمال حمله نظامي آمريكا و هم پيمانان غربي و عربي وي به سوريه گفت: مسلمانان و آزادي خواهان منطقه، تجاوز به خط مقدم مقاومت را بر نمي تابند.

عبدالرضا عزيزي در گفتگو با خبرنگار مهر، با نگاهي به مسائل ملي و منطقه اي حکم بر خاورمیانه عنوان كرد: آنچه دیروز، فریاد انقلاب اسلامی را در حنجره و مشت های گره کرده مردم مظلوم منطقه، تبدیل به موج بیداری اسلامی كرد، متاسفانه امروز با تعرض خیانت کاران به ملت مسلمان مصر و سایر کشورهای منطقه و مستکبران جهانی، به مسلخ امت اسلامی تبدیل شده و رنگ و بوی خیانت در آن نشر کرده است.

وي همچنين با اشاره به وضعيت ملت فلسطين، اظهار داشت: کدام آزادی خواه منصف است که حال و روز مردم مظلوم فلسطین را طی دهه ها بر خود نهیب نزده باشد و باحفظ محاصره و کشتار فلسطینیان فریب مجسمه های آزادی نما را بخورد؟

نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي گفت: کدام انسان عادل است که دخالت فریبکاران بین المللی را در اوضاع سوریه و ارسال سلاح های حتی شیمیایی برای شورشیان را ببیند و آن را با واکنش همین فریبکاران در کشتار و نسل کشی مسلمانان در میانمار و دیگر کشورها مقایسه کند و رفتار دوگانه شان را تشخیص ندهد؟

به گفته وي کدام اصل دموکراسی، حتی از نوع غربی آن، اجازه لشکر کشی به کشور دیگر بدون خواست و میل دولت و ملت آن کشور را می دهد؟

عزيزي اضافه كرد: سیاست جنایت کاران جهانی در برهم زدن نظم و آرامش منطقه، برای فروش تسلیحات به حاکمان ساده لوح از یک سو و چپاول ثروت ملتهای منطقه از سوی دیگر، تولد فرزند نامشروعی چون اسراییل غاصب را به دنبال دارد.

وي گفت: ایرانیان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان در پای اعتقاد به صلح و حقوق منطقه ایستاده اند و از آن کوتاه نمی آیند، چه رسد به اینکه تجاوز به یک کشور اسلامی  دیگر مانند سوریه که در خط مقدم مقاومت قرار دارد، را تحمل کنند.

اين نماينده مجلس عنوان كرد: اگر جنایتکاران به خود جرات چنین جسارتی بدهند، مسلمانان منطقه و آزادی خواهان جهان، به فرمان مقتدایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، دست متجاوزین را برای همیشه از منطقه کوتاه خواهند كرد.

وي افزود: واضح است که حساب اکثریت کشورهای جهان از چند کشور معدود زیاده خواه جدا بوده و ایران اسلامی نيز همواره تعاملات مناسب و توام با احترام را با کشورهای دوست داشته است.

عزيزي اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ظرفیت های گوناگون علمی، صنعتی، گردشگری و انرژی ضمن آمادگی برای همکاری های جدید، دارای تعاملات سازنده با سایر کشورها بوده و روز به روز به سطح و ميزان آن نيز افزوده می شود.  

رييس كميسيون اجتماعي مجلس گفت: مخصوصا با استقرار دولت یازدهم که با شعار تدبیر و امید در تقویت روابط دوستانه بین المللی و بهبود فضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش می كند، اميد مي رود تعاملات سازنده با ساير كشورها افزايش يابد.

کد خبر 2127865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha