۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

پس از انتخاب به عنوان جانشین هاشمی؛

برنامه‌های حميدی برای معاون تربيت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ارائه شد

برنامه‌های حميدی برای معاون تربيت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ارائه شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش با تاكید بر بهبود كمی و كیفی تدریس درس تربیت بدنی و فعال‌سازی آموزش و پرورش در استعدادیابی ورزشی دانش آموزان كشور از این دو مقوله به عنوان مبانی اصلی برنامه‌های خود در این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد حمیدی با تشكر از حسن اعتماد علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن بیان مطلب فوق گفت: برحسب تكلیفی كه از سوی دكتر فانی به بنده شد، مسئولیت این معاونت را پذیرفتم  و در همین جا از ایشان تقاضا دارم این معاونت را مشمول حمایت‌های خود قرار دهند.

وی که با مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفتگو می‌کرد، با تقدیر از اقدامات ارزشمند کیومرث هاشمی در حوزه ورزش آموزشگاهی كشور، ادامه داد: با بازنگری در فعالیت‌های انجام شده، به اولویت‌بندی فعالیت‌های مدنظر برای اجرا در حد مقدورات این حوزه خواهیم پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: نظام جامع  مسابقات ورزشی در كشور پراكنده است كه با گره خوردن آن با مسابقات ورزشی نوجوانان و جوانان و المپیك جوانان دانش‌آموز (گروه سنی 14 تا 19 سال) كانون‌های ورزشی در كشور توسعه خواهد یافت. 

حمیدی بر طراحی نظام جامع سلامت و پیشگیری در این حوزه تاكید و در پایان گفت: با امید به فضل الهی، حمایت‌های دكتر فانی و مدیران پیشكسوت و باتجربه آموزش وپرورش و یاری و مساعدت كاركنان ستادی، استانی و تمامی فعالان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش، انشاءالله گام‌های موثری در این حوزه برداشته خواهد شد.

کد خبر 2133814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha