۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۸

آغازنشستهای فنی - اجرایی"اوآنا" / افتتاح مجمع عمومی با سخنان پوتین

آغازنشستهای فنی - اجرایی"اوآنا" / افتتاح مجمع عمومی با سخنان پوتین

نشستهای فنی - اجرایی سازمان خبرگزاریهای آسیا- اقیانوسیه(اوآنا) با حضور مدیران ارشد خبرگزاریهای عضو و میهمانان ویژه از دیگر قاره های جهان عصر امروز چهارشنبه و مجمع عمومی اوآنا صبح فردا پنجشنبه با خطابه رئیس جمهور روسیه ولادمیر پوتین آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار3 روزه که به میزبانی خبرگزاری دولتی کشور روسیه "ایتار تاس" برگزار می شود، مدیران عامل و هیات هایی از 35 خبرگزاری عضو سازمان خبرگزاری های آسیا- اقیانوسیه(OANA) ، همچنین مقامات ارشد این کشور همچون رئیس شورای فدراسیون مجمع فدرال فدراسیون روسیه "خانم والنتینا متوینکو" (valentina matvienko) حضور خواهند داشت.
 
نشست کمیته اجرایی عصر امروز، و مجمع عمومی در غالب 4 جلسه با 3 موضوع کلی "ارتباطات فرا رسانه ای و چالشهای تجاری اخبار، جهانی شدن و قدرت رسانه ها در حفظ منافع ملی کشورهای آسیا-اقیانوسیه، و اعتماد سازی و مشارکت در منطقه آسیا-اقیانوسیه و نقش رسانه ها"،  صبح فردا  آغاز و روز جمعه به کار خود پایان می دهد.
 
 بر اساس آمار ثبت شده دبیر خانه سازمان، اینبار بیش از70 تن از مدیران عامل و چهره  های سرشناس خبری از خبرگزاریهای  بزرگ کشورهایی چون چین، روسیه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، هند، پاکستان، افغانستان، قرقیزستان، قزاقستان، کره شمالی، لائوس، ویتنام، سریلانکا، کویت، امارات، فیلیپین، قطر، عمان، نپال، عربستان، سوریه، تایلند،  یمن و لبنان در مسکو گرد هم می آیند. از کشورمان نیز علاوه بر هیئت خبرگزاری مهر-- به ریاست رضا مقدسی، مدیر عامل -- و  دو هیئت از خبرگزاری فارس به ریاست سید نظام موسوی مدیر عامل این خبرگزاری  و ایرنا نیز در این نشست حضور دارند.
 
همچون سنوات گذشته، در حاشیه این اجلاس نیز نمایشگاهی از عکس های منتخب خبرگزاری های عضو سازمان برگزار خواهد شد که 4 عکس از عکاسان خبرگزاری مهر نیز در میان آنها است.

کد خبر 2138430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha