۲ مهر ۱۳۹۲، ۸:۱۴

نكويي:

رقابت‌هاي قهرماني تنيس روي ميز خراسان شمالي برگزار شد

رقابت‌هاي قهرماني تنيس روي ميز خراسان شمالي برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي گفت: دوازدهمين دوره مسابقات پينگ‌پنگ قهرماني استان به ميزباني بجنورد برگزار شد.

ايرج نكويي در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني تنيس روي ميز خراسان شمالي خبر داد و افزود: اين مسابقات با حضور 27 بازيكن از شهرستان هاي مختلف استان به ميزباني بجنورد و در محل سالن اختصاصي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي شهيد عليدخت اين شهر برگزار شد.

وي با بيان اين كه در اين رقابت‌ها بازيكنان برتر استان حضور داشتند، اظهار داشت: اين دوره از مسابقات همانند دوره‌های قبل در دو رده زير و بالاي شانزده سال به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد.

به گفته نكويي در پايان اين مسابقات در رده سني بالاي شانزده سال مهدی جمشیدی‌راد از بجنورد به مقام قهرماني رسيد، حامد عسگری نيز از بجنورد دوم شد و فرهاد قاسم‌زاده و رسول سلیمی هم از شهرستان بجنورد به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.

وي اضافه كرد: در رده زیر شانزده سال نيز حسین اسکندری از شیروان قهرمان شد، محمد قاسمی از بجنورد در رده دوم ايستاد و مهدی قدیری از شیروان هم در جايگاه سوم قرار گرفت.

دور يازدهم مسابقات هفتگي آكادمي تنيس روي ميز برگزار شد

دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در ادامه با اشاره به برگزاري دور يازدهم رقابت‌هاي پينگ پنگ آكادمي تنيس روي ميز استان خبر داد و گفت: اين مسابقات با حضور 27 بازيكن در دو رده سني زير و بالاي شانزده سال در محل آكادمي تنيس روي ميز استان برگزار شد.

ايرج نكويي با بيان اين كه اين دور از مسابقات آخرين دور رقابت‌هاي آكادمي تنيس روي ميز استان در شش ماهه نخست سال بود، عنوان كرد: اين مسابقات به دو صورت دوره اي و حذفي برگزار شد.

وي افزود: در پايان اين مسابقات در رده سني بالاي شانزده سال رامین خاکشور از بجنورد به مقام قهرماني رسيد، امیرحسین رفیعی از بیرجند در رده دوم ايستاد و حسین اسکندری از شیروان و علیرضا دژگام از بجنورد نيز مشترکا عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته نكويي در رده سني زير شانزده سال نيز احسان قزلقانی از بجنورد اول شد، حسین اسکندری از شیروان عنوان دوم را به دست آورد و محمد موتاب‌زاده نيز از بجنورد مقام سومي را از آن خود كرد.

وي اضافه كرد: مسئوليت برگزاري اين دوره از مسابقات بر عهده سيدمحمد سيدي بازيكن پيشكسوت تنيس روي ميز خراسان شمالي بود.

مصاف دختران پينگ‌پنگ‌باز بجنورد، مانه و سملقان

دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري مسابقات پينگ پنگ دختران نونهال شهرستان بجنورد و مانه و سملقان به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: اين مسابقات با هدف گراميداشت هفته دفاع مقدس به ميزباني بجنورد و با حضور 20 نونهال راكت به دست برگزار شد.

ايرج نكويي با بيان اين كه رقابت ها به دو صورت دوره اي و حذفي برگزار شد، عنوان كرد: بعد از انجام 56 بازي هستي سياح به مقام قهرماني رسيد، شقایق کریمی مقدم دوم شد و الناز تاتار نيز عنوان سومي را از آن خود كرد.

به گفته وي هر سه بازيكن برتر اين مسابقات از شهرستان بجنورد بودند.

دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي گفت: در پايان اين مسابقات به نفرات برتر به رسم یادبود حکم و جوایز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2141707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha