۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر مطرح شد:

نیروهای جهادی با حضور در سنگر تولیدپرچم عزت ایران را به دست گرفته اند

نیروهای جهادی با حضور در سنگر تولیدپرچم عزت ایران را به دست گرفته اند

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای جهادی امروز با حضور در سنگر تولید کشور پرچم عزت و افتخار را به دست گرفته اند و اجازه نخواهند داد این پرچم لحظه ای به زمین بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجایی ظهر روز شنبه در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر در اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به نقش فعال و ارزنده جهادگران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جهادگران در دوران جنگ تحمیلی نقش بسزایی در پشتیبانی جنگ داشتند.

وی رسیدن به قله های پیشرفت در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را مرهون تلاش در جبهه های جنگ دانست و گفت: باید با درک موقعیت و بر اساس محور عزت، حکمت و مصلحت جایگاه خود را در جهان تبیین و مشخص و بر مبنای آن روابط بین الملل را تعیین کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: 8 سال دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی ایران با حضور پیاپی و همیشگی سنگرسازان بی سنگر پرچم افتخاری بر فراز قله های سازندگی است که بیان جلوه های مقاومت و ایثار رزمندگان و شهدا برای نسل جوان انقلاب احیای این فرهنگ را در جامعه به دنبال دارد.

عباس مظفری داشتن روحیه ایثار و فداکاری، دین محوری و تفکر مذهبی، توانمندی فکری، علمی و  تخصصی، وجود نیروی انسانی ولایت مدار، انعطاف پذیری و تصمیم گیری مشارکتی را از جمله ویژگی های ارزشی و مدیریتی جهادگران در 8 سال دفاع مقدس برشمرد.

در پایان 6 نفر از جهادگرانی که بیش از یک سال سابقه فرماندهی و مسئولیت عملیات گردان را در زمان جنگ داشتند طی حکمی بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی کل قوا رسما بعنوان فرماندهی گردان منصوب شدند.

گفتنی است گردهمایی سنگرسازان بی سنگر و یادواره 77 شهید جهاد کشاورزی استان در اراک همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر 2144621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha