۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

در دومین روز هفته دفاع مقدس:

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت واگن پارس اراک برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت واگن پارس اراک برگزار شد

اراک – خبرگزاری مهر: در مراسمی ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و بسیجیان شرکت واگن پارس اراک، دومین روز از هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی از دوران شکوهمند دفاع مقدس به عنوان میراث تمام نشدنی جامعه اسلامی یاد کرد و بهره گیری جوانان این مرز و بوم از آرمان های شهیدان والا مقام را ضروری و مهم دانست.

سردار محسن کریمی افزود: تاریخ حماسه، ایثار، پایداری و آزادی ملت ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار نسل های گذشته، حال و آینده است.

سرهنگ فراهانی، جانشین فرماندهی ناحیه اراک نیز ارتباط بسیج با مدیران عرصه صنعت و تولید در جهت خلق حماسه اقتصادی و ایجاد بستری مناسب در زمینه تخصص های شغلی بسیجیان کارگر و توسعه صنعت تولید را از جمله محورهای اصلی این نشست عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت همیشه در صحنه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف میهن عزیزمان به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین رویدادهای حیات پر افتخار اسلام ناب محمدی(ص) همچون نگینی تابناک و مشعلی گرمابخش بر تاریک تاریخ حماسه، ایثار، پایداری و آزادگی ملت ایران می درخشد.

کد خبر 2141524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha