۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

پلیس فتا کار خود را در ساوه آغاز کرد/ افزایش 244درصدی کشفیات پلیس فتای استان مرکزی

پلیس فتا کار خود را در ساوه آغاز کرد/ افزایش 244درصدی کشفیات پلیس فتای استان مرکزی

ساوه - خبرگزاری مهر: پلیس فتای استان مرکزی کار خود را در دومین شهر بزرگ استان مرکزی آغاز کرد و از این پس مجرمان اینترنتی در ساوه بیش از گذشته رصد شده و روی خوش نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی ظهر امروز در مراسمی که به همین مناسبت در ساوه برگزار شد با اشاره به فعاليت 3ساله پليس فتا در سطح كشور و آغاز به كار اين پليس از اسفند ماه سال 89 در استان مركزي گفت: پليس فتا در راستاي مقابله با جرايم اينترنتي ، سرقت اطلاعات ، جلوگيري از ورود به حريم خصوصي افراد و همچنين مقابله با جرايم اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي و اخلاقي در حوزه سايبري شكل گرفته است.

سرهنگ ايرج كاكاوند با اشاره به اینکه، جرایم شکل خود را بر اساس زمان تغییر می دهد گفت: جرایم اینترنیتی و فضای نمجازی نییز به نوبه خود به زندگی و آرامش مردم ضربه می زنند و باید در اسرع وقت این نوع جرایم رصد شده و مجرمان مجازات شوند.

وی توسعه پلیس فتا در استان مرکزی را از برنامه های پیش رو خواند.

افزایش 244 درصدی کشفیات فتای استان مرکزی / مردم ساوه هوشیار باشند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی همچنین در  ادامه از افزایش 244 درصدی کشفیات پلیس فتا در استان خبر داد و گفت: طی دوسال گذشته ،اقدامات خوبي در راستاي كشفيات پليس فتا با همكاري دستگاه قضايي صورت پذيرفته به گونه اي كه در نيمه اول سال جاري ميزان كشفيات پليس فتاي استان رشد چشم گیر داشته است.

 

 

وی با بیان اینکه هوشیاری مردم می تواند مجرمان فضای مجازی را از فعالیت خود مایوس کنند از شهروندان ساوه ای خواست از این پس هر مسئله و مشکلی را در این زمینه با پلیس فتادر میان گذارند.

ساوه نیازمند پلیس فتا

سرگرد مصطفي نوروزي رئيس پليس فتاي ساوه نيز با اشاره به ضرورت ايجاد پليس فتا در اين شهرستان گفت:ساوه به لحاظ اهميت سوق الجيشي و وقوع جرايم خاص و به لحاظ بافت دانشجويي و موقعيت صنعتي به راه اندازي پليس فتا نيازمند بود كه اميدواريم با همكاري ساير پليس هاي درون سازماني ناجا و هماهنگي و حمايت دستگاه قضايي شاهد عملكرد خوب اين پليس در شهرستان ساوه باشيم.

موفقیت های دیگر نیروی انتظامی استان

وی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر از  افزايش 70درصدي كشفيات مواد مخدر ، رشد58درصدي دستگيري معتادين و توزيع كنندگان اين مواد افيوني و كاهش 15درصدي جرايم راهنمايي و رانندگي و تلفات جاده اي در استان مركزي اشاره كرد و اظهار داشت  : با تلاش پرسنل خدوم ناجا در حوزه سرقت هاي خشن نيز با كاهش ميزان وقوع و افزايش كشف و دستگيري مواجه بوده ايم.

سرهنگ كاكاوند افزود:در خصوص دستگيري اراذل و اوباش در استان مركزي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزايش 30درصدي را شاهد بوديم و تاكنون نيز مورد خاصي در خصوص نزاع هاي دسته جمعي و تحركات اشرار گزارش نشده است.

کد خبر 2151879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha