۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۸

رشید:

مسائل پرورشی و تربیتی جوانان میان هجمه سنگين فرهنگي دشمن گم شده است

مسائل پرورشی و تربیتی جوانان میان هجمه سنگين فرهنگي دشمن گم شده است

ساوه - خبرگزاري مهر: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ساوه با اشاره به بمباران فرهنگی دشمن گفت: مسائل پرورشی و تربیتی جوانان در میان هجمه سنگين فرهنگي دشمن گم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشید عصر سه شنبه در مجمع عمومی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ساوه افزود: با این هجمه سنگين فرهنگي دشمن مسائل پرورشی و تربیتی جوانان و نوجوانان دغدغه تمامي مسئولین نظام شده است و اين امر وظيفه مربيان و معاونين پرورشي را سنگين تر مي نمايد.

وی افزود: ایران در همه زمینه ها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریم میباشد جزء صدور فرهنگ غلط غرب ، لذا در جنگ نرم با هدف قراردادن اندیشه و تفکر دانش آموزان درصدد از بين بردن هويت ملي و ديني آنان است لذا با طرح شبهاتي در مسائل اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ذهن آنها را درگیر می کند.

وي با تأكيد بر لزوم دستور كار قرار دادن برنامه نويسي تربيتي از سوي كادر پرورشي مدارس گفت : ضروري است مربيان و معاونين پرورشي با برنامه ريزي دقيق و مدون راههاي نفوذ دشمن را مسدود كنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ساوه گفت: تنوع فعاليت هاي پرورشي و فرهنگي در مدارس و جذابيت آن به طور حتم عامل مهم جذب دانش آموزان خواهد بود.

وی افزود: مربيان و معاونين پرورشي بايد خود را به علوم روز مجهز نمايند تا پاسخگوي طيف وسيع نياز هاي دانش آموزان بوده و موجبات رشد و بالندگي آنان را فراهم نمايند.

رشيد افزود: مسائل آموزشي و پرورشي تفكيك پذير نيستند و نمي توان بين اين دو هيچگونه مرزي متصور شد.

در پايان اين جلسه در خصوص روش هاي تدوين يك برنامه ي مطلوب فعالیت های پرورشی، تشریح بخشنامه ها و دستورالعمل ها بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 2156618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha