۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

آصفری:

رویکرد دولت در برخی انتصاب ها رویکرد اعتدال نیست

رویکرد دولت در برخی انتصاب ها رویکرد اعتدال نیست

اراک - خبرگزاری مهر: نمانیده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت در برخی انتصاب های صورت گرفته در سطح کشور رویکرد اعتدال گرا نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری ظهر یکشنبه با بیان این مطلب در شورای اداری استان مرکزی افزود: کشور زحمات بسیاری را برای مدیران لایق متحمل شده و دولت اعتدال گرا باید در انتصاب مدیران خود شعار اعتدال را اجرایی کند.

وی با اشاره به انتخاب استاندار استان مرکزی از میان نیروهای بومی استان را یک امتیاز برای این استان برشمرد و گفت: خوشحالیم بعد از سالها توانستیم دولت را متقاعد به انتخاب یک استاندار بومی برای استان کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: استاندار استان مرکزی باید در انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی نهایت دقت را کرده و از انتخاب افراد تندرو در مسند مدیریتی استان خودداری کند.

آصفری با تاکید بر این که استان هم اکنون نیازمند آرامش است، گفت: استان مرکزی از ظرفیت های توانمند مدیریتی متدین و متخصص برخوردار است و نباید با انتخاب افراد تندرو همچون زمان اصلاحات فعالیت عمرانی و توسعه ای استان فدای سیاسی کاری ها شود.

وی با بیان این که نگاه اعتدال بایددر انتخاب مدیران رعایت شود افزود: بدون حزب بازی باید گامهای اساسی در چارچوب اصول انقلاب برداریم.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:  مجموعه دولتی باید مجموعه ای بی غل و غش در راستای اجرای قوانین باشد و ما نمی پسندیم جریانات حزبی خود  را در استان حکمفرما سازند.

آصفری در ادامه از مدیران دستگا ه های اجرایی خواستار برگزاری جلسات ملاقات مردمی شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با برگزاری جلسات ملاقات مردمی بستر حل مشکلات مردم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مردم نباید تنها در زمان انتخابات، راهپیمایی ها و جنگ ولی نعمتان ما باشند بلکه باید در تمام طول سال به حرفهای آنها گو دهیم.

وی همچنین در این جلسه به معضل اخذ رشوه در برخی از دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: خیلی بد است برخی از مدیران غافل از مجموعه خود موجب بروز این مسئله را از سوی کارکنان خود می شوند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از این مسئله افزود:بیش از 240 هزار نفر از  بچه های این مملکت در جبهه ها شهید نشدند که امروز عده ای در مسند کار بنشینند و از این قبیل کارهای زشت انجام دهند.

آصفری از استاندار جدید خواست با تشکیل تیم نظارتی مانع از ادامه بروز این فساد در دستگاه های اجرایی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از آلودگی هوای اراک سخن گفت و افزود: آلودگی هوای اراک موضوع مهمی است که سالهاست در هیات دولت مطرح شده و مردم خواستار نتیجه گیری اساسی از آن هستند.

وی با اشاره به اجرای برخی اقدامات از جمله نغییر سوخت نیروگاه شازند از مازوت به گاز بیان داشت: اپر چه این مهم با تلاش مسئولان استانی محقق شدو ممکن است در زمستان قطع شود اما اقدامی بود که در پی پیگیری مسئولان و نمایندگان محقق شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی هوای اراک یک معضل جدی پیشروی مردم این شهر است اما نباید برخی این موضوع را آنقدر سرخ کرد که موجب شویم هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در این شهر نباشد.

آصفری در ادامه به درآمدهای استان مرکزی و ضرورت برگشت این درآمد به درون استان تاکید کرد وگفت: سال گذشته استان مرکزی یک هزار و 200 میلیارد تومان درآمد داشته  که باید طبق برنامه پنجم توسعه به استان مرکزی بازگردانده شوداین درحالیست که بودجه استان در سال پیش 200 میلیارد تومان بوده که تنها 10 درصد ان تخصیص یافته است.

وی از استاندار جدید استان خواست با پیگیری این مهم از تضییع حقوق مردم استان مرکزی در کشور جلوگیری کند.

کد خبر 2154893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha