۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶

سردار صدیقی در مراسم معارفه:

سپاه پاسداران در طول 34 سال انقلاب اسلامی از راه‌اصلي خود خارج نشده‌است

سپاه پاسداران در طول 34 سال انقلاب اسلامی از  راه‌اصلي خود خارج نشده‌است

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزي گفت: انقلابی ماندن سپاه پاسداران در طول 34 سال انقلاب و خارج نشدن از راه اصلي و صحيح خود یک ارزش برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدي صديقي ظهر روز دوشنبه درمراسم معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان كميجان افزود: انقلابي زيستن، انقلابي ماندن و ثبات قدم از ويژگي هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است كه هيچ گاه تحت تاثير جريانات و وقايع داخلي و خارجي از راه اصلي و صحيح خود منحرف نشده‌است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با محوريت ولايت فقيه، عاشقانه و مجاهدانه درمقابل توطئه و شيطنت هاي دشمن ايستاده و اجازه نمي‌دهد كه به نظام و مملكت خدشه و آسيبي وارد شود گفت: سپاه پاسداران نيرويي مصمم و مقتدر در منطقه است كه همواره با همراهي ملت ايران در تمام زمينه‌ها سياسي و نظامي افتخار آفرين بوده‌است.

حفظ دستاوردها نیازمند هوشیاری است

سردار صديقي افزود: امروز هرچه داريم از قرآن، اهل بيت و ولايت است و دشمن اين ارزش‌ها را نشانه گرفته است و بايد با هوشياري هرچه تمام‌تر از اين دستاوردها دفاع كنيم که حفظ آنها نیازمند هوشیاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هدف راهیان نور توجه به ارزشهای انقلاب و جنگ است اظهارداشت: اردوهاي راهيان‌نور دانش‌آموزي از بهترين راهكارها براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه رو‌ح‌الله استان مركزی  با بیان اینکه دانش‌آموزان با شركت در كاروان راهيان نور به طور عيني با واقعيت هاي دفاع مقدس آشنا مي شوند تصریح کرد: عملياتي شدن برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است.

راهیان نور، تکمیل کننده نگاه نسل سوم به شهادت

وي اظهار كرد: برگزاري اردوهاي راهيان نور مي تواند تکمیل کننده نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ايثار را به كلي تغيير داده و پل ارتباطي ميان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.

 

سردارصديقي عنوان كرد: بايد با روايت‌گري و بازگويي چگونگي دفاع از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران توسط رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس روحيه دشمن‌ستيزي و دفاع از ارزش‌ها را به نسل جوان منتقل و اين مهم را بيش از گذشته در آنان تقويت كرد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان تشنه شنیدن حقایق انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند اضافه کرد: جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و فرهنگ دفاع مقدس گویاترین کلاس درس برای تربیت این نسل است و رسیدن به این امر نیازمند برنام ریزی است.

در ادامه این مراسم سرگرد مجتبي مخلص آبادي به عنوان فرمانده سپاه پاسداران ناحيه كميجان معرفي شد.

کد خبر 2155783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha