۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۶

سردار کریمی:

رزمایش تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی با عنوان «محرم» برگزار می شود

رزمایش تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی با عنوان «محرم»  برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان‌مرکزی از برگزاری رزمایش تیپ 71 روح‌الله با عنوان «محرم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی، ظهر سه شنبه در نشست خبری رزمایش تمرین تاکتیکی محرم تیپ 71 روح الله، ضمن اعلام این خبر افزود: رزمایش تمرین تاکتیکی محرم تیپ 71 روح‌الله با حضور گردانهای رزمی علی‌ابن‌ابی طالب(ع)، تکاور قمربنی هاشم و پشتیبانی گردان‌های توپخانه، ادوات، مهندسی و تخریب و گردان جنگ نوین (ش‌م‌ه) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش از پنجم تا هشتم آذر ماه به مدت چهر روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تهدیدات دشمن و مقابله با جنگ نرم، نیمه نرم و سخت دشمن در کنار تاکتیکی مباحث فرهنگی و عملیاتی روانی و جنگ نرم هم پیش‌بینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان‌مرکزی اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد آمادگی تیپ 71 در راستای اجرای ماموریت‌های سپاه استان در سه سطح حوزه جنگ نرم، تهدیدات نیمه سخت و سخت است.

توان و آمادگی نظامی تیپ 71 روح الله به نمایش گذاشته می‌شود

سردار کریمی با بیان اینکه در مدت برگزاری این رزمایش توان و آمادگی نظامی تیپ 71 روح الله به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: تمرین تاکتیکی محرم به منظور ارتقاء توانمندی‌های عملیاتی و ارزیابی سطح رزمی و تعقیب اقدامات و اهداف تاکتیکی، دستیابی به سرعت عمل و واکنش سریع، ارتقاء توانمندی‌های عملیات در شرایط نامتعارف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمرین عملی در شرایط سخت، ایجاد اضراف اطلاعاتی، آمادگی رزمی گردان‌های رزم و پشتیبانی، واکنش سریع و سرعت عمل در اقدام، نبرد در صحنه‌های عملیات مستقل و مردمی کردن دفاع از تمرین‌ها و برنامه‌های این رزمایش است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان‌مرکزی هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش توان و آمادگی رزمی نیروها با توجه به نوع تهدیدات سخت خارجی عنوان کرد و افزود: این رزمایش با حضور شش گردان در منطقه عمومی رزمایش تیپ 71 روح‌الله واقع در داودآباد برگزار می‌شود.

گفتنی است،دیدار با خانواده شهداء، اعزام اکیپ درمانی، انجام امورات خدماتی و دیدار با شوراهای روستا های همجوار منطقه از برنامه‌های جنبی این رزمایش است.
 

کد خبر 2174596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha