۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳

در استان مرکزی/

اولین جشنواره پژواک طراوت ویژه خبرنگاران ورزشی برگزار می شود

اولین جشنواره پژواک طراوت ویژه خبرنگاران ورزشی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره پژواک طراوت ویژه خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل حاج‌کریم گفت: این جشنواره برای نخستین بار و به مناسبت هفته ورزش و جوانان در استان مرکزی برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این جشنواره به همت معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری خبرگزاری برنا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در استان مرکزی برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: خبرنگاران می توانند حداکثر پنج اثر منتشر شده از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا پایان مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
حاج کریم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از ۲۷مهر ماه تا ششم آبان ماه سال جاری است٬ تصریح کرد: علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به نشانی میدان دارایی خیابان امام موسی صدر روربروی فرمانداری ساختمان معاونت فرهنگی و امور جوانان دفتر خبرگزاری برنا مراجعه یا با تلفن ۰۸۶-۳۲۲۱۷۵۷۰ تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به رایانامه bornamarkazi@gmail.com یا پس از اسکن در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی  تصریح کرد: شرکت کنندگان در جشنواره برای دریافت فرم ارسال آثار ازطریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.pejvaketaravat.mihanblog.com  مراجعه کنند.
 

کد خبر 2159518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha