۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۴۱

حجت الاسلام قربانپور:

خبرگزاری مهر در جلب اعتماد جامعه موفق عمل کرده است

خبرگزاری مهر در جلب اعتماد جامعه موفق عمل کرده است

اراک خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: خبرگزاری مهر توانسته با انعکاس صحیح و واقعی اخبار اعتماد جامعه را جلب کند و در این راه موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام صفر قربانپور صبح شنبه با بیان این مطلب در نشست مشترک با خبرنگاران خبرگزاری مهر افزود: خبرگزاری مهر محل اعتماد در مراجعه رسانه های دیجیتال است و توانسته با موفقیت در حوزه جلب اعتماد عمومی جامعه اهداف کلان و آرمان مدیران خود را که همان اعتمادسازی در عرصه اطلاع رسانی است جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: خبرگزاری مهر با حرکت در مسیر اطلاع رسانی صحیح و با تکیه بر واقعیت گویی ثابت کرده که نه تنها بله گوی دستگاه های اجرایی نبوده بلکه با نقدهای سازنده و به دور از حاشیه از مسائل و مشکلات موجود در جامعه نقش بازوی توانمند را برای مدیران بازی کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به رسالت خطیر رسانه ها در انعکاس واقعیت های جامعه بیان داشت: رسانه ها نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد برنامه ها و حل مشکلات پیش روی جامعه دارند لذا اگر بدون در نظر گرفتن آخرت و مصلحت کشور خبری دور از واقعیت را منعکس کنند جایی در بین مردم و مسئولان نخواهند داشت.

حجت الاسلام قربانپور تاکید کرد: سیاه نمایی و نقد صرف کار رسانه ها نیست بلکه رسانه ها باید با ارائه راهکارهای کارشناسی در کنار نقد منصفانه مسئولان کشور را در جهت تحقق اهداف کلان نظام یاری کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت حمایت دفتر مرکزی خبرگزاری مهر از نمایندگی های استانی این خبرگزاری تاکید کرد و گفت: دفتر مرکزی خبرگزاری مهر باید با حمایت قاطع خود از دفاتر استانی بستر فعالیت و پویایی این دفاتر را بیش از پیش فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از خبرگزاری مهر به عنوان بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی استانها یاد کرد و گفت: دفتر خبرگزاری مهر باید درتعاملی سازنده با ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها شرایطی را فراهم کنند تا نمایندگی های خبرگزاری بتواند بهتر از گذشته به اهداف خود در استان ها که همان پوشش کامل اخبار حوزه های مختلف است جامه عمل بپوشاند.

کد خبر 2162577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha