۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

پرويزي:

اقدامي براي تغيير معاونان استانداري خراسان شمالي نشده‌است

اقدامي براي تغيير معاونان استانداري خراسان شمالي نشده‌است

بجنورد - خبرگزاري مهر: استاندار خراسان شمالي با اشاره به اين كه با روي كار آمدن دولت جديد، تغيير مديران امري اجتناب‌ناپذير است، گفت: تغييرات مديريتي در استان از استانداري شروع مي‌شود اما هنوز اقدامي براي تغيير هيچ كدام از معاونان اين دستگاه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدعلي اكبر پرويزي شنبه شب در حاشيه شوراي برنامه ريزي خراسان شمالي در جمع خبرنگاران با بيان اين كه با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، تغيير و جابجايي مديران اجتناب‌ناپذير است، اظهار داشت: بايد تغييرات مديريتي در كشور بر مبناي سياست‌هاي دولت يازدهم و همگام با مطالبات مردمي باشد.

به گفته وي در خراسان شمالي نيز تغييرات مديريتي اعمال مي شود و اين تغييرات ابتدا از استانداري آغاز خواهد شد.

پرويزي با بيان اين كه تغيير در استانداري خراسان شمالي هم ابتدا در سطح مديران كل استانداري خواهد بود، اظهار داشت: اساس تغييرات جديد در دستگاه‌هاي استان، استفاده از نيروهاي بومي است و در اين راستا از تمامي افرادي كه به برنامه دولت جديد اعتقاد داشته باشند؛ استفاده مي شود.

وي اضافه كرد: البته هنوز براي تغيير معاونان استانداري خراسان شمالي اقدامي صورت نگرفته و هيچ گونه رايزني در اين زمينه با وزارت كشور انجام نشده است.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي با اشاره به اين كه هنوز فردي نيز براي تصدي پست‌هاي معاونت استانداري معرفي نشده است، تصريح كرد: اخبار منتشر شده در زمينه تغيير معاونان استانداري خراسان شمالي شايعه بوده و تاكنون اقدامي در اين راستا صورت نگرفته است.

به گفته وي البته تغييرات مديريتي در خراسان شمالي وسيع نخواهد بود و آن دسته از مديراني كه عملكرد مناسبي داشته‌اند در سمت‌هاي خود ابقا مي شوند.

گفتني است در حالي كه بيش از دو ماه از معارفه سيدعلي اكبر پرويزي به عنوان هفتمين استاندار خراسان شمالي مي‌گذرد، با وجود انتظارات مردمي، هنوز هيچ كدام از معاونان و مديران كل استانداري، فرمانداران و بخشداران در اين استان تغيير نكرده‌اند.

کد خبر 2163027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha