۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

بابازاده خبر داد:

توزیع 40 هزار تن آسفالت در معابر جنوب تهران/ معابر روستایی آسفالت شد

توزیع 40 هزار تن آسفالت در معابر جنوب تهران/ معابر روستایی آسفالت شد

ری - خبرگزاری مهر: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از توزیع 41 هزار و 235 تن آسفالت در معابر اصلی و بزرگراه های این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بابازاده با بیان این خبر اظهار داشت: روند بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه در قالب روکش اساسی آسفالت تا پیش از شروع سرمای فصل زمستان در حالی ادامه دارد که از ابتدای سال تاکنون 41 هزار و 235 تن آسفالت در محل های شناسایی شده توزیع شده است.

این مسئول به بهسازی معابر واقع در محدوده حریم این منطقه نظیر روستاهای زمان آباد، طالب آباد، تقی آباد، قوچ حصارو فیروزآباد اشاره کرد و افزود: بزرگراه های شهید رجایی و شهیدکریمی، خیابان های فدائیان اسلام، جاده قم، جاده امین آباد، مترو، بلوار قدس، دیلمان، دهخدا، سلمان فارسی، طالقانی و میادین نماز و مادر از جمله موقعیت های بهسازی شده در منطقه 20 است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی در نواحی و محله ها بر اساس درخواست شهروندان، شورایاران و بازدیدهای میدانی کارشناسان انجام شده است اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، 17 هزار و 437 مترکانیو بندی، یک هزار و 436 متر نهرسازی ، یک هزار و 503 متر مرمت نهر و 28 هزار و 65 متر تک جدول از ابتدای سال تاکنون در معابر شهری منطقه 20 انجام شده است.

 

کد خبر 2165033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha