۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

نكويي:

مسابقات پينگ‌پنگ دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالي برگزار شد

مسابقات پينگ‌پنگ دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالي برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌هاي پينگ پنگ دسته اول و آزاد بانوان استان با معرفي نفرات برتر پايان يافت.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاري مسابقات تنيس روي ميز دسته اول و آزاد بانوان خراسان شمالي، افزود: اين مسابقات با حضور 24 راكت به دست از شهرستان هاي مختلف استان به ميزباني بجنورد و در محل سالن اختصاصي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي شهيد عليدخت برگزار شد.

وي با اشاره به اين كه اين دوره از رقابت‌ها به دو صورت دوره‌اي و حذفي برگزار شد، افزود: در پايان اين مسابقات در دسته اول استان، مريم وحيد به مقام قهرماني رسيد، فاطمه وحيد در رده دوم ايستاد و زهرا مراديان نيز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

به گفته نكويي هر سه نفر اول مسابقات تنيس روي ميز دسته اول بانوان خراسان شمالي از شهرستان بجنورد بودند.

وي اضافه كرد: در رده آزاد نيز مليحه ناطقي در رده نخست قرار گرفت، صالحه علیپور عنوان دوم را به دست آورد و هستي سياح و حميده ناطقي نيز به صورت مشترك مقام سوم را كسب كردند.

دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در پايان عنوان كرد: هم اكنون حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف خراسان شمالی در اين رشته ورزشي فعالیت دارند.

 

کد خبر 2165419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha