۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نوجوانان نیجریه خیلی زود از فوتبال خداحافظی می‌کنند/ در شرایط نابرابر باختیم

نوجوانان نیجریه خیلی زود از فوتبال خداحافظی می‌کنند/ در شرایط نابرابر باختیم

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به اینکه این تیم در شرایطی نابرابر از جام جهانی کنار رفت، گفت: بازیکنان تیم نوجوانان نیجریه خیلی زود مجبور به خداحافظی از فوتبال می‌شوند!

داود پرهیزگار در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر تیم نیجریه و حذف از جام جهانی نوجوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط در این بازی مساوی نبود زیرا بازیکنان نیجریه از نظر قدرت بدنی و سنی بزرگتر از نفرات تیم ایران بودند، موضوعی که تاثیر بسیاری در شکست ایران و خداحافظی‌اش با جام جهانی داشت.

وی با اشاره به اینکه به بزرگ بودن سن بازیکنان نیجریه اعتراض کرده، یادآور شد: پیش از دیدار با نیجریه به مسئول پزشکی فیفا در جام جهانی، نسبت به بالابودن سن بازیکنان نیجریه معترض شدیم اما او اعلام کرد که پیش از مسابقات بصورت رندمی از بازیکنان تست گرفته شده است و اعتراض ما باعث محرومیت این تیم نمی‌شود.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین تاکید کرد: به علت اینکه زمانی را مشخص نکرده‌اند، از طریق فدراسیون فوتبال بصورت رسمی به این مسئله اعتراض می‌کنیم اما بدون در نظر گرفتن این اعتراض تیم ایران در شرایطی نا برابر از جام جهانی کنار رفت.

پرهیزگار در پایان گفت: اگر این تیم نوجوانان نیجریه است، پس آنها باید در رده‌های بالاتر بهترین تیم جهان شوند اما اینگونه نبوده و بازیکنان این تیم خیلی زود مجبور به خداحافظی از فوتبال می‌شوند! زیرا در رده‌های پایه بالاتر از سن واقعی هستند. متاسفانه سن آنها قانونی نبوده و فیفا در این خصوص عملکرد خوبی ندارد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران سه‌شنبه شب با قبول شکست 4 بر یک مقابل نیجریه در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی نوجوانان امارات، از گردونه این مسابقات کنار رفت.

کد خبر 2165690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha