۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

مقدسی:

13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی تا ابد زنده خواهد ماند

13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی تا ابد زنده خواهد ماند

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا یعنی برائت از سلطه‌گری آمریکا در جهان گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی تا ابد زنده خواهد ماند.

نادر مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 13 آبان در تقویم ما به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و به عنوان یک روز ماندگار و حماسی تا ابد زنده خواهد ماند. مرگ بر آمریکا یعنی برائت از سلطه‌گری آمریکا در جهان و مذاکره‌ای مورد تائید است که در راستای دفاع از حقوق حقه ملت ایران و نفی استکبار صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: مواضع ما نسبت به آمریکا همان مواضعی است که حضرت امام (ره) داشتند و یک قدم هم از مواضع ایشان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

مقدسی تاکید کرد: ما راه خود را می‌رویم و خط ما کاملاً روشن است چراکه خط ما را قرآن کریم، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند. حرکت در مسیر استکبارستیزی و تاکید بر شعارهای انقلابی مسیری است که مردم بر آن اعتقاد دارند و بر این اراده خود محکم می‌ایستند.

ما برای غنی‌سازی در داخل کشور تحریم‌های زیادی را متحمل شدیم

وی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی سراوان گفت: این عملیات مهر تایید دیگری بر غیر قابل‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هرچند کارنامه دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران پر است از عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی بر علیه ملت ایران اما در شرایط فعلی عملیات ترویستی سراوان می‌تواند مهر تایید دیگری باشد به سخنان گهربار مقام معظم رهبری که فرمودند ما همچنان به غربی‌ها و دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی ایران بی‌اعتماد هستیم.

وی به مسئله هسته ای اشاره کرد و گفت: ما برای غنی‌سازی در داخل کشور تحریم‌های زیادی را متحمل شده و شهدایی را در این راه تقدیم کردیم، بخش اقتصاد ما و بخش‌های دیگر خساراتی را در این راه متحمل شده‌اند و بنا نیست که از این موضوع که یک دستاورد برای ما به شمار می‌رود کوتاه بیاییم.

مقدسی اظهارداشت: ما غنی‌سازی اورانیوم را حق مسلم خود می‌دانیم و به هیچ وجه از آن عدول نخواهیم کرد و این موضوع جزو خطوط قرمز و اصول ما به شمار می‌رود و ما بر غنی‌سازی در داخل کشور تأکید داریم.

کد خبر 2166177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha