۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

حجت الاسلام تقوی:

كشورهاي غربي برای نشان دادن صداقت خود در مذاکرات بايد تحريم‌هاي ظالمانه را لغو كنند

كشورهاي غربي برای نشان دادن صداقت خود در مذاکرات بايد تحريم‌هاي ظالمانه را لغو كنند

ساوه – خبرگزاري مهر: امام جمعه ساوه گفت: كشورهاي غربي اگر در مذاكرات جدي هستند و صداقت دارند بايد تحريم هاي ظالمانه خود بر عليه جمهوري اسلامي ايران را لغو كنند و حق بهره مندي ايران از انرژي صلح آميز هسته اي را به رسميت بشناسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ساوه افزود : آمريكايي ها از يك سو براي مذاكرات به ايران لبخند مي زنند، اما از سويي ديگر مي گويند همه گزينه را روي ميز نگه داشته ايم و اين رفتار دوگانه آمريكايي ها يعني دو رويي و نداشتن صداقت و ما نمي توانيم با اين مواضع رياكارانه به آمريكا اعتماد كنيم.

امام جمعه ساوه در ادامه به سخنان مقام معظم رهبري بر لزوم حمايت از تيم مذاكره كننده هسته اي اشاره كرد و افزود : تيم مذاكره كننده هسته اي از حمايت هاي مردم و رهبري برخوردارند و ما آنها را فرزندان مورد اعتماد ملت مي دانيم، اما بايد هوشيارانه و از موضع قدرت و عزتمندي با 1+5 مذاكره كنند.

وی همچنين به برپايي راهپيمايي روز 13 آبان در هفته گذشته اشاره و تصريح كرد: راهپيمايي با شكوه ملت ايران در 13 آبان و و طنين فرياد مرگ بر آمريكا لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب و مخابره اين پيام به آمريكايي ها و مستكبرين عالم است كه ملت ايران فرزند عاشوراست و زيربار مظالم و زورگويي هاي مستكبران نخواهد رفت.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: این ایام، ماه نجات از گمراهی ها و فرصت خوبی برای تقرب به خداوند و بهره برداری معنوی از فیوضات آن است كه بايد قدر لحظه به لحظه آن را دانست .

حجت الاسلام تقوی گفت: باید تلاش کنیم که گریه و عزاداری های ما با معرفت و عشق خالصانه و بدون خرافات به سید الشهدا(ع) و توجه به احیای فريضه مهم  امر به معروف و نهی از منکر باشد چون درس عاشورا امر به معروف و نهي از منكر است.   
 

کد خبر 2171835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha