۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

حجت الاسلام تقوی:

شعار مرگ بر آمریکا پر رنگ فریاد زده می شود/ لانه جاسوسی خواندن سفارت آمریکا از سوی ایران درست بود

شعار مرگ بر آمریکا پر رنگ فریاد زده می شود/ لانه جاسوسی خواندن سفارت آمریکا از سوی ایران درست بود

ساوه - خبرگزاری مهر: امام جمعه ساوه گفت: شعار مرگ بر آمریکا هویت انقلاب اسلامی بوده و تمام شدنی نیست و این شعار همچون گذشته پر رنگ فریاد زده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دکتر سید حسین تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه افزود: انجام مذاکرات اخیر، نه تنها شعار مرگ بر آمریکا را کمرنگ یا حذف نکرده بلکه همچون گذشته این شعار باقی و پر رنگ خواهد بود و جهانیان در روز 13 آبان شاهد سر دادن این شعار توسط ملت ایران خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هیچ دلیلی برای حذف یا کمرنگ شدن این شعار نیست، افزود : حمایت آمریکا از صدام در دوران دفاع مقدس ،تنگ کردن حلقه تحریم ها توسط استکبار جهانی ، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و کشته شدن جمعی از هموطنان و از این قبیل جنایات مردم را مصمم تر نسبت به فریاد مرگ بر آمریکا کرده است.

لانه جاسوسی خواندن سفارت امریکا از سوی ایران درست بود

امام جمعه ساوه  اظهار داشت : امروز غربی‎ها می‎گویند اینکه ایران سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نامیده است درست بوده چرا که امروز آمریکا در کشورهای دوست خود هم جاسوسی می‎کند که ماهیت پلید آنها را نشان می‎دهد.

وی ادامه داد: ملت ایران در گذشته پی به اقدامات جاسوسی آمریکا بردند و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 59 لانه جاسوسی این کشور در تهران را تسخیر و اسناد محرمانه ای را بدست آوردند.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به 13 آبان و سه واقعه‌ای که در سال‌های مختلف در این روز اتفاق افتاد، گفت: در 13 آبان سال 1342، امام خمینی (ره) در قم در مقابل آمریکا ایستاد و از اسلام دفاع کرد و تهدیدها علیه امام نتیجه نداد و سرانجام ایشان را به ترکیه تبعید کردند.

محکوم کردن شهادت 14 نفر از مرزبانان کشور در هفته گذشته

وی دیگر واقعه 13 آبان را، تظاهرات دانشجویان در دانشگاه اعلام کرد و افزود: واقعه بعدی که در 13 آبان 58 اتفاق افتاد نیز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بود.

حجت الاسلام دکتر تقوی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: یکی از مواردی که امام حسین (ع) به خاطر آن قیام کردند، امر به معروف و نهی از منکر است، لذا جوانان‌ در مراسم عزاداری به این مسئله توجه داشته باشند.

حجت الاسلام تقوی در پایان با اشاره به شهادت 14 نفر از مرزبانان کشور در هفته گذشته گفت: در ایران اسلامی خونهای بسیاری برای حفظ آرمان‌ها ریخته شده که این هم جنایات دیگری از سران سلطه است که با حمایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه و با هدف اختلاف میان شیعه و سنی انجام شد اما نتوانست خللی در اتحاد مردم این منطقه ایجاد کند.
 

کد خبر 2166889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha