۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

ساوه يكپارچه فرياد مرگ بر آمريكا شد

ساوه يكپارچه فرياد مرگ بر آمريكا شد

ساوه- خبرگزاري مهر : مردم استكبار ستيز و انقلابي ساوه دوشادوش ملت قهرمان ايران اسلامي پرشورتر از سال هاي گذشته، به خيابان ها آمدند و 13 آبان 92 را به حماسه سازترين خروش و اعتراض خود بر عليه ددمنشي و استكبار گري آمريكا تبديل كردند.

به گزارش خبرنگار مهر،  در اين راهپيمايي كه بيش از 50 هزار نفر از شهروندان ساوه اي،  از پير و جوان ،‌ مرد و زن و دانشجو ودانش آموز ، با مشت هاي گره كرده فرياد مرگ بر آمريكا سر مي دادند ، بارها پرچم ايالات متحده ، رژيم اشغالگر قدس و آدمك اوباما به آتش كشيده شد .

شعار مرگ بر آمريكا ريشه قرآني دارد

امام جمعه شهر ساوه به عنوان سخنران اين مراسم نيز با تاكيد بر اينكه شعار مرگ بر آمريكا ريشه قرآني دارد تصريح كرد : ما مرگ بر ملت آمريكا نمي فرستيم ،‌بلكه بر سياست هاي خصمانه دولت زورگوي ايالات متحده مرگ مي فرستيم ، چراكه قرآن مرگ بر ظالم را به ما توصيه كرده است .

حجت الاسلام سيد حسين تقوی با تاكيد بر اينكه دولت ايران  ، دولتي جنگ طلب نيست اظهار داشت : آمريكا همواره به دنبال دست اندازي به منافع ايران بوده و تا توانسته با ملت بزرگ ما دشمني كرده است و خوي جنگ طلبي از ويژگي هاي منحصر به فرد و بارز آمريكايي هاست و لشكر كشي هاي آنان به نقاط مختلف دنيا اين حقيقت را نمايان مي سازد.

 

دشمني آمريكايي ها با ما دشمني و مخالفت ايدئولوژيك است

وي گفت : دشمني آمريكايي ها با ما دشمني و مخالفت ايدئولوژيك است چراكه با سقوط شاه خائن انقلاب اسلامي ايران با مدل حكومتي مردم سالاري ديني سربرآورد و اين پيام را به دنيا مخابره كرد كه نبايد تسليم زورگويان شد و بايد عزتمند و استوار بر اراده مردم زندگي كرد .

امام جمعه ساوه در ادامه سخنان خود، فرماندهي كودتاي 28 مرداد و ساقط كردن دولت محمد مصدق، حمايت بي چون و چرا از ظلم هاي 37 ساله حكومت پهلوي، وابسته ساختن ايران در تمامي عرصه ها ، تلاش براي تحميل قانون ننگين كاپيتولاسيون ، حمايت از تبعيد امام خميني (ره) به تركيه ، طراحي و اجراي حمله طبس ، وضع تحريم هاي ظالمانه حتي در حوزه دارويي و غذايي را از جمله اقدامات شوم امریکا بر علیه ایران خواند.

بلوكه كردن ميلياردها دلار از دارايي هاي ايران

وی اضافه کرد:  بلوكه كردن ميلياردها دلار از دارايي هاي ايران، حمايت از منافقين و تروريست ها، جاسوسي در ايران مانند جاسوسي هايي كه اين روزها از دولت هاي اروپايي صورت مي دهد ، تشويق و حمايت صدام براي حمله به ايران و به شهادت رساندن صدها هزار تن از شهروندان كشورمان در طول 8 سال جنگ تحميلي ، سرنگون ساختن و كشتن سرنشينان هواپيماي مسافربري ايران در خليج فارس و دهها اقدام خرابكارانه عليه كشورمان را  نمونه هاي دیگری از اقدامات شوم و خصمانه سردمداران كاخ سفيد عليه ايران اسلامي است.

حجت الاسلام تقوی افزود: شعار مرگ بر آمريكا و مشت هاي گره كرده ايرانيان در 13 آبان اعتراض به همين دشمني هاست و اين شعار مرگ بر آمريكا پر رنگ تر از هميشه فرياد زده خواهد شد.

شعار مرگ بر آمريكا در اعتراض به دشمني  های این کشور با مردم ایران است

سخنران راهپيمايي 13 آبان ساوه با اشاره به حمايت مقام معظم رهبري از رئيس جمهور و تيم مذاكره كننده هسته اي، اين حمايت را نعمتي بزرگ و پشتوانه اي قوي دانست و افزود : حضور پرشور مردم در يوم الله 13 آبان نيز اعلام حمايت گسترده ايرانيان حماسه ساز از دولت جمهوري اسلامي ايران است تا دنيا بداند دولت دكتر روحاني از حمايت مقام معظم رهبري و مردم برخوردار است.

گفتني است راهپيمايي امروز مردم ساوه از ميدان انقلاب آغاز و در تقاطع طالقاني به خيابان شريعتي خاتمه يافت.

....

گزارش : حسين كرمی

کد خبر 2169025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha