۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵

دوست داشتن، زندگی را پیچیده می‌کند

دوست داشتن، زندگی را پیچیده می‌کند

اوضاع فرانتس خیلی تاسف‌آور است. چون دوست صمیمی‌اش، گابی هم به خاطر نی‌نی کوچولویشان، جانش را به لبش رسانده. اما وقتی گابی با زاندرا دوست شد و خودش هم با دختری به اسم پری، فهمید که دوست داشتن، گاهی وقت‌ها زندگی را خیلی پیچیده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «ماجراهای جدید فرانتس» را کریستینه نوستلینگر، نویسنده اتریشی نوشته و اردهارد دیتل تصیر کرده. این داستان را کتایون سلطانی ترجمه و نشر آفرینگان برای نوجوانان منتشر کرده است.
فرانتس، کلاس دومی است اما قدش به نسبت سنش خیلی کوتاه است. پسرک برای این موضوع خیلی حرص می‌خورد. جوری که حتی حاضر است جانش را بدهد تا قدش نیم وجب بلندتر شود.

قیافه فرانتس، زیادی قشنگ است و یک کمی شبیه دخترهاست. طفلکی از این موضوع خیلی لجش می‌گیرد. حالا قیافه‌اش به کنار. چیزی که واقعا عصبانی‌اش می‌کند، صدایش است چون هربار که زیادی عصبانی یا هیجان‌زده باشد، صدایش زیغ‌زیغی می‌شود و این موضوع دیوانه‌اش می‌کند.

رانتس، مامان و بابا و برادری بزرگ‌تر به اسم یوزف دارد... پدر و مادرش تا عصر، سر کارند. برای همین بعد از ظهرها، برادرش یوزف باید مراقبش باشد اما یوزف از این کار خوشش نمی‌آید و خیلی وقت‌ها با فرانتس عین برج زهرمار رفتار می‌کند.

اوضاع فرانتس خیلی تاسف‌آور است. چون اجازه ندارد خیلی از برنامه‌های تلویزیون را ببیند و از طرفی دوست صمیمی‌اش، گابی هم به خاطر نی‌نی کوچولویشان، جانش را به لبش رسانده. اما وقتی گابی با زاندرا دوست شد و خودش هم با دختری به اسم پری، فهمید که دوست داشتن، گاهی وقت‌ها زندگی را خیلی پیچیده می‌کند.

«ماجراهای جدید فرانتس» را کریستینه نوستلینگر، نویسنده اتریشی نوشته و اردهارد دیتل تصیر کرده. این داستان را کتایون سلطانی ترجمه و نشر آفرینگان برای نوجوانان در  1100 نسخه و به قیمت 7000 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2174067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha