۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

والیبال جام قهرمانان قاره‌ها - ژاپن؛

پیروزی قاطع روسیه برابر آمریکا/ شانس ایران برای چهارمی افزایش یافت

پیروزی قاطع روسیه برابر آمریکا/ شانس ایران برای چهارمی افزایش یافت

تیم ملی والیبال روسیه در دومین دیدار روز پایانی رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها برابر آمریکا به برتری قاطعانه دست یافت تا علاوه بر صعود به رده دوم جدول رده‌بندی شانس تیم ایران را برای کسب عنوان چهارم افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار روز پایانی رقابتهای والیبال جام قهرمانان قاره‌ها را تیم‌های ملی روسیه و آمریکا برگزار کردند. در این بازی که در سالن مترو پولیتن شهر توکیو انجام گرفت، تیم روسیه با حساب 3 بر صفر از سد رقیب خود گذشت و نایب قهرمان این تورنمنت شد.

روس‌ها به ترتیب با امتیازات 27 بر 29، 25 بر 22 و 25 بر 19 از سد رقیب خود گذشتند و هر 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کردند. در این بازی دیمیتری ایلینیخ با کسب 13 امتیاز بهترین بازیکن روسیه بود. در تیم آمریکا هم "ماتئو اندرسون" با کسب 14 امتیاز بهتر از سایر بازیکنان ظاهر شد.

بدین ترتیب تیم روسیه 11 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. برزیل با 12 امتیاز از قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود و ایتالیا هم با 9 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تیم آمریکا با 6 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد و در صورتی که تیم ایران برابر ژاپن 3 بر صفر یا 3 بر یک برنده شود جای این تیم را در مکان چهارم خواهد گرفت. ژاپن بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

آخرین بازی این دوره از مسابقات را تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت 12:40 به وقت تهران برگزار می‌کنند.

کد خبر 2181500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha