۴ آذر ۱۳۹۲، ۸:۴۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تکذیب حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان کاندیدای دبیرکلی

تکذیب حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان کاندیدای دبیرکلی

دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک حضورش در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به عنوان کاندیدای پست دبیرکلی این کمیته را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه اصغر رحیمی، دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک از سوی محمد علی‌آبادی به عنوان کارشناس خبره مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و یکی از افراد صاحب حق رای در این مجمع انتخاب و معرفی شد که اتفاقا اعتراض محمود خسروی‌وفا را هم به همراه داشت، صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه رحیمی قصد دارد برای پست دبیر کلی کاندیدا شود اما وی این موضوع را تکذیب کرد.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: صد در صدر صحبت‌های مطرح شده در این زمینه را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ندارم.

وی که برای نخستین‌بار به عنوان عضو مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انتخاب شده، یادآور شد: فعلا که روند ثبت‌نام از کاندیداها متوقف شده است اما طی چند روزی هم که این روند در جریان بود حتی برای گرفتن فرم ثبت‌نام هم اقدام نکردم چون هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته بودم.

دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی و المپیک در پاسخ به این پرسش که "با توجه به تعیین زمانی جدید برای ثبت‌نام از کاندیداها آیا احتمال ثبت‌نام وی وجود دارد یا نه"؟، گفت: فعلا که تصمیمی نگرفته‌ام. باید شرایط پیش برود و زمان ثبت‌نام دوباره از کاندیداها برسد تا بتوانم بر حسب شرایط تصمیم بگیرم.

"در صورت تصمیم‌گیری برای حضور در ا نتخابات برای چه پستی ثبت‌نام می‌کنید"؟، وی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: نمی‌دانم، تا به امروز که برای شرکت در مجمع انتخاباتی آنهم به عنوان کاندیدای دبیرکلی تصمیمی نگرفته بودم. در مورد آینده هم همان آینده تصمیم می‌گیرم.  فقط اینکه تصمیمی برای انصراف ندارم.

 

 

کد خبر 2181706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha