۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۹

مقیمی:

دولت اعتدال گرا دولتی مردمگراست/ ضرورت شناخت و حل مشکلات پیش روی مردم

دولت اعتدال گرا دولتی مردمگراست/ ضرورت شناخت و حل مشکلات پیش روی مردم

اراک - خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی گفت: دولت اعتدالگرا دولتی مردمی و مردمگرا ست که حل مشکلات مردم از دغدغه های اصلی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در حاشیه ملاقات مردمی خود افزود: مسئولین نظام جمهوری اسلامی جمعیتی برخواسته از دل ملت ایران اند که نباید هرگز خود را تافته ای جدابافته از مردم بدانند بلکه باید با حضور همیشگی خود در بین مردم بستر حل مشکلات پیش روی جامعه را فراهم کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق های اخذ رای و آری محکم ملت ایران به دولت یازدهم گفت: مردم همواره با حضور گسترده و مثال زدنی خود در عرصه های حساس سیاسی که نگاه دنیا به آنها دوخته شده بود آبروی نظام را خریده و با پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی بردهان یاوه گویان زده اند.

ضرورت شناخت و حل مشکلات پیش روی مردم

استاندار استان مرکزی با تاکید بر ضرورت شناخت و حل مشکلات پیش روی مردم گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی باید با اختصاص یک روز برای انجام ملاقات مردمی با متقاضیان زمینه تسریع در حل مشکلات مردم را فراهم آوردند.

مقیمی با بیان این که حل برخی مشکلات مطروحه از سوی مردم در استان امکانپذیر نیست و محدودیت های قانونی اجازه نمی دهند، گفت: مسئولین باید این مسائل را با لحنی محترمانه و دوستانه برای مردم تشریح کنند.

گفتنی است استاندار مرکزی در ملاقات مردمی امروز 6 اراکی، یک نفر ساوه ای و یک نفر از اهالی شازند را ملاقات و دستورت لازم را برای رفع مشکلات پیش روی آنها که اعم از دریافت تسهیلات برای طرح های اقتصادی زودبازده و بدهی های معوقه، اختصاص مکان مناسب برای فعالیت یک طرح صنعتی در اراک، رفع مشکلات مجتمع های مسکونی فرودس ( انتهای خیابان جهانگیری)، حل مشکل جایگاه CNG تعاونی تاکسی داران اراک، واگذاری معدن و ایجاد اشتغال بود صادر کرد.

کد خبر 2183465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha