۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۹

رزم‌حسینی در آیین معارفه:

برای توسعه کرمان به اتحاد همه گروه‌ها نیاز داریم/ اشتباه کنم حتما عذرخواهی می‌کنم

برای توسعه کرمان به اتحاد همه گروه‌ها نیاز داریم/ اشتباه کنم حتما عذرخواهی می‌کنم

کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان اتحاد همه گروه‌های سیاسی را لازمه توسعه کرمان دانست و گفت: برای این امر از همه نخبگان اصولگرا و اصلاح طلب استفاده می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی بعداز ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار کرمان گفت: به‌عنوان یک شهروند کرمانی از رئیس جمهور و دیگر مسئولین به خاطر اعتماد به این جانب تشکر می کنم. من سیاست پیشه نیستم اما بر خود واجب می دانم که از تمامی استانداران دولت های مختلف نیز تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: حال که تقدیر چنین شد که در خدمت مردم کرمان باشم از خدا می خواهم به من کمک کند، مردم دیار کریمان که در بزرگترین استان کشور با سه میلیون نفر جمعیت و ظرفیت های معدنی، گردشگری، کشاورزی و نیروهای مستعد و برومند قرار دارند؛ لایق زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بهتری هستند.

استاندار کرمان گفت: در فرهنگ اسلامی و ایرانی تاکید شده کسی که معاش ندارد آخرت هم ندارد و اگر اقتصاد خانوار درست شود دین وارد خانواده می‌شود و با تکیه بر علم اقتصاد می توان حوزه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی را نیز اصلاح کرد.

توسعه اقتصادی زیربنای همه امور است

وی اذعان داشت: توسعه فرهنگی و اجتماعی محقق نمی‌شود مگر در حوزه اقتصادی توسعه یافتگی داشته باشیم و این زیربنای همه امور است.

رزم‌حسینی گفت: تلاش زمینه ساز شکوفایی جوانان این سرزمین است و دولت تلاشگر زمینه ایجاد شغل توسط خود مردم که شان ملت کرمان در آن است را فراهم می کند.

استاندار کرمان گفت: شان ملت کرمان و ایران در این است که خودکفا باشند و ما باید در این زمینه حرکت کنیم و خلق ثروت داشته باشیم.

وی ادامه داد: جوانان را باید توانمند و ظرفیت های استان را بالفعل کنیم، کرمان استانی معدنی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و جوانان مستعدی دارد که می‌توانند خلق ثروت کنند.

سیاسی کار نیستم

رزم‌حسینی در حوزه سیاست گفت: سیاسی کار نیستم، مشی من ولایت محور و اعتدال محور است و از همه گروه‌ها و جناح‌ها استفاده کرده و خود را نیازمند مشورت همه علما به خصوص نماینده ولی فقیه می‌دانم اما اختیارات خود را با هیچ کس به اشتراک نمی‌گذارم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان یادآور شد: تمامی توان خود را برای انجام کار درست به کار می‌گیرم و اگر اشتباه کنم حتما عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان کرمان از تمام نخبگان اصولگرا و اصلاح‌طلب استفاده می‌کنم، اذعان داشت: ما باید عقب افتادگی چند ساله را جبران کرده و کشور را به مرحله پیشرفت برسانیم و به دنبال توسعه همه جانبه در کشور باشیم.

رزم‌حسینی همچنین در این جلسه حمایت کامل خود را از فعالان حوزه اقتصادی اعلام کرد و گفت: تمام تلاشمان را باید برای جذب سرمایه و توسعه استان کرمان به دور از هر گونه سیاست زدگی انجام دهیم.
 

کد خبر 2190622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha