۱ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

اخبار کوتاه استان مرکزی/

37 سارق حرفه ای در استان مرکزی دستگیر شدند

37 سارق حرفه ای در استان مرکزی دستگیر شدند

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس آگاهي استان مركزي گفت: در راستاي اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده به سرقت و ارتقای امنيت اجتماعي در سطح شهرهاي استان با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي استان 37 سارق حرفه اي و سابقه دار شناسايي و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا احمدی از کشف  56 فقره انواع سرقت طي دو روز گذشته خبر داد و افزود: سارقان پس از دستگيري به 56 فقره انواع سرقت خودرو، موتورسيكلت، دوچرخه، منزل، وجه نقد، سيم برق و احشام اعتراف كردند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي با بيان اين كه سارقان در شهرهاي اراك، ساوه، كميجان، دليجان، تفرش و فراهان مرتكب جرم و دستگير شده اند خاطرنشان كرد: اموال مسروقه كشف شده پس از شناسايي به مالباختگان تحويل و متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضايي استان معرفي شدند.

احمدي با تاکيد بر استمرار طرح هاي مبارزه با سرقت و پاکسازي نقاط آلوده بيان نمود: پليس با قاطعيت و بدون اغماض با مجرمان و متخلفان که به هر نحو قصد اخلال در نظم عمومي و اعمال مجرمانه را دارند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دستگيري قاچاقچي مواد مخدر در محلات

فروشنده مواد مخدر به همراه 4 كيلو و 150 گرم ترياك روز گذشته در شهرستان محلات استان مركزي دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات در اين خصوص گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت اجتماعي و كنترل محور دوراهي باقر آباد روز گذشته ماموران مستقر در محل به يكدستگاه خودروي سواري مشكوك و آن را متوقف كردند .

سرهنگ فرامز گودرزي افزود: پس از بازرسي از خودروي مذكور مقدار 4 كيلو و 150 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در اتومبيل جاساز شده بود كشف و ضبط شد.

وي با اشاره به دستگيري يك نفر فروشنده مواد مخدر در اين عمليات خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

توقيف محموله 3 ميليارد ريالي كالاي قاچاق در دليجان

 فرمانده انتظامي استان مركزي از توقيف يک دستگاه کاميون حامل محموله 3 ميليارد ريالي كالاي قاچاق در شهرستان دليجان خبر داد.

سردار عزيزاله ملكي گفت: در اين راستا و در تداوم طرح برخورد با كالاي قاچاق، روز گذشته ماموران مبارزه با كالاي قاچاق شهرستان دليجان در تحقيقاتي از جابجايي محموله اي قاچاق از محورهاي مواصلاتي شهرستان مطلع و اقدامات لازم براي متوقف كردن آن را در دستور كار خود قرار دادند.

سردار ملكي افزود: در نهايت ماموران انتظامي خودروي كاميون مورد نظر را در ورودي شهرستان شناسايي، متوقف و در بازرسي از آن مقاديري كالا شامل لبنيات و ابزار آلات به ارزش 3 ميليارد ريال را كه فاقد مدارك ثبتي گمركي بود متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به ارجاع پرونده متهم دستگير شده به دستگاه قضايي بر قاطعيت پليس در برخورد با قاچاقيان كالا و ارز تاكيد كرد و از مردم عزيز درخواست نمود در صورت اطلاع از فعاليت افرادي در امر قاچاق كالا و ارز مراتب را از طريق تلفن 110 به مراكز پليس گزارش نمايند.

دستگيري سارق منزل در اراك

سارق حرفه اي و سابقه دار منازل روز گذشته در اراك شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل در سطح شهر اراك و شكايت تعدادي از شهروندان در اين زمينه موضوع مورد پيگيري ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: پس از تحقيقات وسيع ماموران پليس سارق كه داراي سابقه كيفري و سرقت است در يكي از محله هاي اراك شناسايي روز گذشته در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

کد خبر 2200771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha