۴ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۵

کریمی:

33 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان شهرستان خنداب اهدا شد

33 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان شهرستان خنداب اهدا شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خنداب از اهدای 22 مورد جهیزیه و 11 هدیه ازدواج بین نوعروسان و فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت که در شرف ازدواج هستند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی افزود: برای پرداخت این تعداد جهیزیه و هدیه ازدواج بالغ بر 250 میلیون ریال هزینه شده است.

وی  کمک به امر ازدواج جوانان را در سالم سازی جامعه و ایجاد انگیزه در آنها مناسب دانست و تصریح کرد :  کمیته امداد امام خمینی (ره) با  علم به اهمیت لزوم تشکیل خانواده در جوانان  و با ایجاد شرایط ازدواج آسان برای آنها  در این مهم مشارکت دارد.

برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان در شرف ازدواج

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنداب با اشاره به اقدامات این نهاد در برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان در شرف ازدواج گفت : این نهاد مردمی  با توجه به اهمیت شناخت درست و رفتار مناسب در زندگی مشترک اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی برای جوانان می نماید که نتیجه مثبت برگزاری این دوره های آموزشی  کاهش طلاق در جوانان تحت حمایت  بوده  است.

وی در ادامه از پرداخت 12 میلیون ریال توسط حامی خندابی به ایتام تحت حمایت خبر داد و گفت: یکی از حامیان طرح اکرام شهرستان خنداب مبلغ 12میلیون ریال بابت کمک هزینه برای ایتام تحت حمایت به امداد این شهرستان اهداء کرد.

پرداخت  12 میلیون ریال توسط حامی خندابی به ایتام تحت حمایت

وی افزود: این فرد خیر که حامی چند نفر از ایتام شهرستان می باشد این مبلغ را جهت آموزش و اشتغال ایتام به این نهاد پرداخت کرده است.

کریمی طرح اکرام ایتام و حامی یابی برای آنها را از طرح های خوب امداد عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر593 نفر حامی حمایت از  200 نفر از ایتام را در سطح شهرستان عهده دار می باشد.

وی افزود :کمک به ادامه تحصیل فرزندان مددجو و ایتام تحت حمایت از اقدامات امداد در کمک به فرزندان محروم جامعه است .

کد خبر 2201939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha