۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

ثبت‌نام سه عضو هیات اجرایی برای حضور دوباره در انتخابات کمیته ملی المپیک

ثبت‌نام سه عضو هیات اجرایی برای حضور دوباره در انتخابات کمیته ملی المپیک

سه نفر از اعضای فعلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای حضور در مجمع آتی انتخاباتی این کمیته ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که طی روزهای گذشته برخی از روسای فدراسیون‌ها برای گرفتن فرم ثبت‌نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کردند، سه نفر از اعضای هیات اجرایی نیز نسبت به دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن اقدام کرده اند.

یکی از این افراد سید مهدی هاشمی است که در روز دوم از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک نسبت به دریافت فرم لازم اقدام کرد. وی اگرچه طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور و به دلیل حضور در مجلس شورای اسلامی با منع قانونی برای کاندیدا شدن مواجه است اما برای نایب رئیسی و هیات اجرایی ثبت نام خود را انجام داه است.

احمد ناطق نوری و رباب شهریان دو عضو دیگر هیات اجرایی هستند که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند. ناطق نوری که عضو کمیته نظارت بر انتخابات نیز است برای هیات اجرایی اعلام آماده کرده و رباب شهریان هم طبق ثبت نام انجام شده به دنبال نایب رئیسی کمیته ملی المپیک است. این در حالی است که وی هفته گذشته به عنوان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی ماه برگزار خواهد شد. از شنبه گذشته مهلت ثبت نام کاندیداها برای حضور در این مجمع آغاز شده است. تا به امروز مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس، محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، محمد علی رستگار، رئیس فدراسیون جودو، علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو، کیکاووس سعیدی، رئیس فدراسیون گلف، فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی، محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیروکمان برای گرفتن فرم ثبت‌نام اقدام کرده اند.

مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تا 14 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 2205060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha