۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

پایان اولین روز مهلت ثبت‌نام با تنها ارائه یک فرم به شایسته

پایان اولین روز مهلت ثبت‌نام با تنها ارائه یک فرم به شایسته

اولین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای شرکت در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که مجید شایسته به عنوان اولین وتنها فرد برای گرفتن فرم لازم در این روز اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام کمیته ملی المپیک، از امروز شنبه مهلت ثبت‎نام از افراد متقاضی شرکت در انتخابات دوره جدید این کمیته به صورت رسمی آغاز شد. این مهلت تا 14 دی‌ماه یعنی به مدت 15 روز کاری ادامه خواهد داشت. افراد متقاضی می‌توانند طی این مدت زمان و در فاصله زمانی میان 8:30 تا 15:30 یکی از روزهای تعیین شده، به طور شخصی نسبت به گرفتن فرم ثبت‌نام و تکمیل و ارائه آن اقدام کنند.

بر این اساس دقایقی پیش اولین روز از مهلت ثبت‎نام کاندیداهای شرکت در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به پایان رسید. این در حالی است که در این روز مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس نسبت به گرفتن فرم ثبت‌نام لازم اقدام کرد. وی اولین و تنها فردی بود که در این روز فرم لازم را دریافت کرد. شایسته در مهلت قبلی تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداها نیز فرم ثبت‌نام را دریافت کرد اما پیش از تکمیل و ارائه آن، جریان ثبت‌نام‌ها متوقف شد.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 2200175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha