۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

پورکاظمی در گفتگو با مهر:

می‌خواهم کاندیدای نایب رییسی کمیته ملی المپیک شوم

می‌خواهم کاندیدای نایب رییسی کمیته ملی المپیک شوم

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که فرم ثبت‌نام حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دریافت کرده، گفت قصد دارد برای پست نایب رییسی این کمیته ثبت‌نام کند.

لطفعلی پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: کمیته ملی المپیک یکی از مهمترین و چه بسا مهمترین نهاد در ورزش جهان به حساب می‌آید که نقش محوری در ورزش قهرمانی هر کشور ایفا می‌کند. با در نظر گرفتن این مسئله و با توجه کرسی‌های بین‌المللی و متعددی که دارم، بر خود واجب دانستم کاندیدا شوم چون حس می‌کنم می‌توانم از طریق دیپلماسی که در ورزش خارج از کشور دارم، به ارتقا ورزش کشورم در حوزه مدیریتی، قهرمانی و همگانی کمک کنم.

وی که عهده دار نایب رییسی یونسکو در حوزه مبارزه با دوپینگ سازمان ملل متحد است، با اشاره به تجربه 30 ساله‌ای که از حضور در ورزش قهرمانی در دو رشته دو ومیدانی و کوهنوردی دارد، تصریح کرد: می‌توانم این تجربه‌ها و همچنین تجربه‌های مدیریتی که در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‎المللی دارم را در حوره کمیته ملی المپیک به بهترین شکل ممکن به کار ببندم.

دبیر کل نادو در پاسخ به این پرسش که"قصد دارید در کدام یک از پست‌های کمیته ملی المپیک کاندیدا شوید؟ ریاست، دبیر کلی؟ نایب رییسی و ...."؟، گفت: تصمیمم برای نایب رییسی است و می‌خواهم فقط برای این پست کاندیدا شوم. روی دیگر پست‌های کمیته ملی المپیک هیچ نظری ندارم. می‌خواهم کاندیدای نایب رییسی کمیته ملی المپیک شوم چون با توجه به این مسئولیت‌های بین‌المللی که دارم می‌توانم در این جایگاه مثمرثمر تر باشم.

به گزارش مهر، لطفعلی پورکاظمی امروز شنبه فرم ثبت‌نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را دریافت کرد. پیش از وی مجید شایسته، سید مهدی هاشمی، محمد زارع پور، محمدرضا رستگار و علی‌نژاد این فرم را دریافت کرده بودند.

پورکاظمی در حالی آمادگی خود را برای ثبت‌نام در نایب رییسی کمیته ملی المپیک اعلام کرده که در حال حاضر این مسئولیت بر عهده مهدی قدمی و محمود خسروی‌وفا به عنوان نایب رییس‌های اول و دوم است.

 

کد خبر 2203632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha