۱ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۵۹

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

دو نفر در روز دوم مهلت ثبت‌نام کاندیداها فرم گرفتند

دو نفر در روز دوم مهلت ثبت‌نام کاندیداها فرم گرفتند

سید مهدی هاشمی و محمد زارع‌پور تنها افرادی بودند که در دومین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک فرم ثبت‌نام لازم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک که از ساعت 8:30 امروز یکشنبه آغاز شده بود، در حالی ساعت 15:30 به پایان رسید که دو نفر از روسای فدراسیون‌ها نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام اقدام کردند.

سید مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندای و محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز افرادی بودند که در این روز فرم ثبت‌نام لازم برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را دریافت کردند تا آن را پس از تکمیل به دفتر دبیر کل این کمیته تحویل دهند.

در روز نخست مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک نیز مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس فرم مربوطه را دریافت کرده بود.

مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک که از روز شنبه (30 آذرماه) آغاز شده تا 14 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. باتوجه به اینکه روز دوشنبه مصادف با اربعین حسینی و تعطیل رسمی است، در این روز ثبت‌نامی انجام نخواهد شد و از روز سه‌شنبه ثبت‌نام‌‎ها ادامه پیدا می‌کند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2200692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha