۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳

در اعتراض به آیین‌نامه انتخاباتی؛

شایسته: فرم ثبت‎نام گرفتم اما شاید کاندیدا نشوم!

شایسته: فرم ثبت‎نام گرفتم اما شاید کاندیدا نشوم!

رئیس فدراسیون تنیس اولین فردی بود که فرم ثبت‌نام از کاندیدهای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک را دریافت کرد با این حال وی هنوز تصمیمی برای چگونگی حضور در این رقابت انتخاباتی نگرفته و حتی امکان دارد از ثبت‌نام نهایی منصرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه گذشته و در اولین روز از مهلت چهارده روز تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس فرم ثبت‌نام لازم را دریافت کرد اما طی یک هفته گذشته هیچ اقدامی برای تکمیل این فرم و ارائه آن به مسئولان کمیته ملی المپیک انجام نداد. در همین راستا وی اعلام کرد که شاید از شرکت در انتخابات پیش رو کناره‌گیری کند و این در حالی است که شایسته پیش از این و در اولین مهلتی که برای ثبت‌نام از کاندیدهای کمیته ملی المپیک تعیین شده بود (25 آبان‌ماه تا 9 آذرماه) نیز فرم ثبت‌نام لازم را دریافت کرده بود.

مجید شایسته در این رابطه به خبرنگار مهر توضیح داد و اظهارداشت: فرم ثبت‌نام را گرفته‌ام اما هنوز تصمیمی برای اینکه در کدام یک از پست‌ها ثبت‌نام کنم، نگرفته‌ام. اصلا هنوز تصمیم قطعی برای شرکت در انتخابات را هم نگرفته‌ام.

وی با بیان اینکه دوستان‌‎مان در کمیته ملی المپیک کارهایی انجام داده‌اند که شان ورزش را زیر سوال برده است، ادامه داد: تاکید وزیر ورزش بر ورزش معرفتی و اخلاقی است اما دوستان‌مان در کمیته ملی المپیک در این مورد خوب عمل نکرده‌اند و دغدغه‌ای برای آینده ایجاد کرده‌اند. به همین دلیل فعلا منتظر هستم تا ببینم چه می‌شود.

رییس فدراسیون تنیس تصریح کرد: منتظر هستم تا ببینم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چه تصمیمی می‌گیرند و بالاخره این آیین‌نامه را اصلاح می‌کنند یا نه؟ آیین‌نامه‌ای که تدوین شده توهین بزرگی به ما به عنوان اعضای مجمع است و باید اصلاح شود. اگر این کار انجام شود که راه برای حضور همه در انتخابات باز میشود در غیراینصورت و اگر دوستان روی اجرای آن پافشاری کنند، مشخص می‌شود دنبال چه مقاصدی هستند.

"اگر شما واقعا نسبت به این موضوع انتقاد دارید باید با ورود به انتخابات از حق خود و خیلی‌های دیگر دفاع کنید نه اینکه از میدان رقابت دور شوید"؟، وی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: بله؛ اگر به آیین‌نامه تدوین شده به صورت فردی نگاه کنیم، برای من شایسته خیلی هم خوب است چون طبق این آیین‌نامه برای برخی محدودیت ایجاد کرده و این شانس را برای من نوعی بیشتر می‌کند چون رقبایم را از میدان به در کرده است. اما موضوع اینجاست که نباید به موضوع فردی نگاه کنیم در حالیکه آیین‌نامه انتخاباتی که تدوین شده نشات گرفته از دیدگاه شخصی است

شایسته خاطرنشان کرد: باید به دنبال سر و سامان دادن به اوضاع و احوال ورزش کشور باشیم و اینکه از کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان به نتیجه برسیم نه اینکه دیدگاه‌های شخصی را اعمال کنیم.

رییس فدراسیون تنیس در پایان گفت: باید در ورزش به دنبال اخلاق و حفظ آن باشیم. آنچه در ورزش می‌ماند همین اخلاق است وگرنه نتایج امروز هستند و فردا نه؛ فردی مانند جهان پهلوان تختی به خاطر همین موضوع اخلاق و ویژگی‌های اخلاقی که داشت ماندگار شده و کمتر کسی به نتایجی که می گرفت، پرداخته است.

کد خبر 2203567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha