۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

در ششمین روز از مهلت تعیین شده؛

پورکاظمی فرم ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک را گرفت

پورکاظمی فرم ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک را گرفت

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در ششمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک نسبت به گرفتن فرم ثبت‌نام این انتخابات اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین روز از مهلت تعیین شده ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از ساعت 8:30 امروز شنبه به طور رسمی آغاز شد. در این روز لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در محل کمیته ملی المپیک نسبت به گرفتن فرم ثبت ‌ام لازم اقدام کرد تا آن را تکمیل و طی روزهای آینده به مسئولان مربوطه ارائه دهد.

پورکاظمی در حالی با گرفتن فرم ثبت‎نام، آمادگی اولیه خود را برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام کرده که در حال حاضر عهده‌دار مسئولیت‌های مهم جهانی است که مهمترین آنها نایب رئیس یونسکو در حوزه مبارزه با دوپینگ سازمان ملل است. وی همچنین ریاست کمیته پزشکی کمیته ملی المپیک را بر عهده دارد.

پیش از این و طی روزهای گذشته روسای پنج فدراسیون دیگر نیز برای گرفتن این فرم اقدام کرده بودند. مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس، سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی، محمد زارع پور، رییس فدراسیون تنیس روی میز، محمدعلی رستگار، رییس فدراسیون جودو و علی نژاد، رییس فدراسیون ووشو دیگر افرادی هستند که تا به امروز فرم ثبت نام حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دریافت کرده اند اما هنوز هیچ یک از آنها فرم دریافتی را کامل و ارائه نکرده است.

مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک که از شنبه گذشته به صورت رسمی آغاز شد تا 14 دی ماه ادامه خواهد داشت.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 2203609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha