۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹

با حضور 22 اثر نمايشي؛

سومين جشنواره بين المللي نقطه برگزار می شود

سومين جشنواره بين المللي نقطه برگزار می شود

اراک - خبرگزاری مهر: سومين جشنواره بين المللي نقطه در روزهاي 14 و 15 دي ماه سال جاري در گروه نمايش دانشگاه آزاد اسلامي اراك برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد نصرآباديان دبير جشنواره بين المللي نقطه در اين رابطه گفت: این جشنواره با حضور 22 اثر نمايشي از سراسر كشور و دو اثر مشترك از ايران و روسيه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تا پايان آذر ماه 147 هنرمند از سراسر كشور آثار خود را براي شركت در اين جشنواره به دبيرخانه جشنواره ارسال كرده اند، افزود: از اين ميان 25 اثر پذيرفته و 4 اثر مشروط به بازبيني مجدد شده اند كه به دليل تداخل امتحانات دانشجويان با زمان برگزاري جشنواره 24 اثر در جشنواره حضور خواهند يافت.

وي افزود: روز شنبه 14 دي ماه 12 اثر در بخش بيان و 12 اثر در بخش بدن هر كدام كمتر از 10 دقيقه روي صحنه خواهند رفت و روز 15 دي ماه جلسه نقد و بررسي آثار و دو سمينار با موضوع بيان توسط فريدون محرابي و بدن توسط حامد نصرآباديان برگزار خواهد شد.

نصرآباديان اين جشنواره را متفاوت از دو دوره پيش خواند و گفت: اين جشنواره با موضوع "ديالوگي با خدا" برگزار مي شود كه هر اثر بايد فاقد طراحي نور و صحنه باشد به علاوه اينكه آثار اين جشنواره در نور نقطه اي به قطر 5متر و به صورت مسلسل وار و پشت سر هم اجرا مي شوند.

مهران امام بخش، آرزو افشار و حامد نصرآباديان اعضاي هيئت بازبين جشنواره و دكتر ناصر آقايي، مسعود موسوي و مهران امام بخش داوران اين جشنواره خواهند بود.

سومين جشنواره بين المللي نقطه با همكاري معاونت فرهنگي هنري دانشگاه آزاد اسلامي اراك برگزار مي شود و 15 دي ماه با اجراي عرفان پهلواني در مراسم اختتاميه به كار خود پايان مي دهد.

کد خبر 2205201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha