۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

آذرگشب خبرداد:

حضور شرکتهای دانش بنیان در تولید محصولات ارگانیک

حضور شرکتهای دانش بنیان در تولید محصولات ارگانیک

مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، ارگانیک و صنایع از حضور شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات ارگانیک خبرداد و گفت: حضور این شرکتها منجر به ارتقای سطح دانش فنی در تولید این محصولات می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل آذر‌گشب گفت: هم اکنون با وجود خطرناک بودن آثار باقی‌مانده از سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی و سرطان‌زا بودن استفاده نادرست از این روش‌‌ها همچنان خطر‌هایی به همراه دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی ارگانیک و صنایع وابسته افزود: به همین منظور حضور شرکت‌ها بویژه شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه امسال برای ارائه محصولات گیاهی و اورگانیک بسیار مورد نیاز و ضرورت است.

وی تصریح کرد: تولید محصولات کشاورزی و گیاهی عاری از هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر ضرورت قضایی جامعه امروز است؛ ضمن اینکه جهان مدرن امروز توجه ویژه‌ای به مقوله سلامت آحاد جامعه دارد و به همین خاطر توسعه تولید محصولات ارگانیک بیش از پیش باید مورد تأیید قرار گیرد.

به گفته آذرگشب، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته و با حضور 140 شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا و ترکیه برگزار می‌شود و قرار است در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های تولید محصولات کشاورزی در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی از حضور بالای شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان که رسالت ارتقای سطح دانش فنی و تجاری‌سازی ایده‌های نو را برعهده دارد با ایده‌های جدید و خلق دانش در این نمایشگاه حضور دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اینکه حضور شرکت‌های دانش بنیان موجب ارتقای سطح دانش فنی تولید محصولات کشاورزی ارگانیک می‌شود گفت: وجه تمایز نمایشگاه امسال حضور شرکت‌های نوپا و تازه تأسیس در موضوع‌هایی مانند آبیاری، تولید کود و سم، تولید کومپست، بذر و نشاء و ... است که مزیت رقابتی مبتنی بر فناوری و محصول با کیفیت را فراهم می‌کند.

به گزارش مهر، با نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، ارگانیک و صنایع وابسته با هدف معرفی تکنولوژی و فناوری های نوین برای توسعه پایدار و تولید محصول سالم بخش کشاورزی برگزار شده است.

این نمایشگاه از 18 تا 21 دی ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 9 تا 16 برای بازدید علاقمندان برپا است.

کد خبر 2210403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha