۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

سارق به عنف در شهرستان كميجان دستگیر شد

سارق به عنف در شهرستان كميجان دستگیر شد

اراک - خبرگزاری مهر: دزد سابقه داري كه در شهرستان کمیجان اقدام به سرقت به عنف كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتداي شب يازدهمين روز از ديماه خانمي سراسيمه با مركز فوريت هاي پليس شهرستان كميجان تماس گرفت و اذعان داشت كه شخصي وارد منزل وي شده و با تهديد اقدام به سرقت طلاجات از منزل آنها نموده است.

با اعلام اين گزارش بلافاصله اكيپي مجرب از كاراگاهان پليس شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام كه مالباخته در اظهارات خود گفت: همسرش براي مسافرت به شهري ديگر مسافرت نموده و وي تنها در منزل به سر مي برده است.

وي ادامه داد: در حدود ساعت 19:00 در حاليكه برف و كولاك شديدي شده بود، متوجه شدم فردي درب ورودي منزل را مي زند كه به محض باز كردن درب شخصي كه صورت خود را پوشانيده بود به زور وارد منزل شد و اقدام به سرقت طلاجاتي به ارزش حدودي 100 ميليون ريال از منزل نمود و بلافاصله از محل متواري شد.

با اعلام اين گزارش بلافاصله ماموران پليس، تحقيقات جامع و فني را براي شناسايي فرد سارق شروع كرده و در كوتاهترين زمان ممكن توانستند وي راشناسايي نمايند.

 فرمانده انتظامي شهرستان كميجان در اين باره گفت: با شناسايي سارق زورگير كه از متهمان سابقه دار در سطح شهرستان بود ، مخفيگاه وي شناسايي و بلافاصله بعد از گذشت 2 ساعت از زمان اعلام سرقت طي عملياتي غافلگيرانه دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي دلالت شد.

سرهنگ "محمد علي فراهاني" ادامه داد : با مواجهه حضور شاكي و تحقيقات صورت گرفته از متهم ، وي به جرم خود معترف و با تشكيل پرونده به دستگاه قضا معرفي و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كميجان در پايان سرعت در اعلام گزارش سرقت را عاملي موثر در كشف جرم خواند و از شهروندان درخواست نمود در صورت رويت هر گونه موارد مشكوك مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به مراكز پليس گزارش نمايند.
 

کد خبر 2211071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha