۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

مجید جلالی تاکید کرد:

می‌توانستم با تراکتورسازی قهرمان شوم/ تجربه تلخ ولی بزرگ بدست آوردم

می‌توانستم با تراکتورسازی قهرمان شوم/ تجربه تلخ ولی بزرگ بدست آوردم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد از اینکه دوباره به این تیم اصلا پشیمان نیست. وی همچنین گفت: معتقد بودم می‌توانم با تراکتورسازی قهرمان شوم، پس نمی‌خواستم این زحماتم به هدر برود و نیمه کاره تیم را رها کنم. 

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در خصوص اظهارنظر غلامرضا باغ آبادی پس از پیروزی تراکتورسازی در جام حذفی و اینکه این پیروزی را حاصل زحمات جلالی دانسته، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در کار مقاطع سختی وجود دارد و افراد در مورد آن صحبت می‌کنند. صحبت‌هایی که می‌تواند به آنها کمک کرده و یا لطمه بزند. مهم این است در این مواقع منصفانه صحبت کنیم و یا منطقی.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، ادامه داد: من 8 ماه بسیار خوب را با آقای باغ آبادی، پورغلامی و سایر دستیارانم در تیم تراکتورسازی تجربه کرده‌ام، این مربیان خیلی صادقانه کار کردند و از همه آنها ممنومم.

سرمربی پیشین تراکتورسازی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند او پس از استعفا نباید به این تیم تبریزی برمی‌گشت و آیا از این مساله پشیمان نیست، اینگونه اظهارنظر کرد: قطعا پشیمان نیستم که دوباره برگشتم زیرا از ابتدا کارم را با نهایت شوق و انگیزه شروع کردم و اطمینان داشتم تراکتورسازی قهرمان می‌شود.

وی اضافه کرد: وقتی در هفته دوم آن اتفاقات افتاد، متوجه شدم دوران سختی دارم اما ما پس از پشت سر گذاشتن آن روزهای دشوار در هفته هفدهم به صدر آمدیم، همانگونه که من به تیم گفته بودم در نیم فصل دوم به قهرمانی می‌رسیم.

جلالی یادآور شد: البته وقتی در هفته نوزدهم به سپاهان باختیم، فشارها بیش از اندازه و وحشتناک آغاز شد که من استعفا دادم. حتی به من گفتند هیات مدیره با استعفایم موافق است ولی در نهایت دیدم اینگونه نیست و خیلی اصرار می‌کنند که من برگردم، من هم که به کارم ایمان داشتم و معتقد بودم می‌توانم با این تیم قهرمان شوم، پس نمی‌خواستم این زحماتم به هدر برود و نیمه کاره تیم را رها کنم. پس به دو دلیل به تیم برگشتم.

وی در خصوص این دو دلیل اظهار کرد: مورد نخست وقتی پس از استعفایم برای نخستین بار در نشست هیات مدیره باشگاه شرکت کردم اعضا را از لحاظ شخصیت، منش و گفتمان در سطح بالایی دیدم و به خاطر شخصیت آنها که هنوز هم برایم قابل احترام است، نتوانستم روی استعفایم مقاومت کنم و برگشتم. دلیل دوم هم ایمان به قهرمانی تیمم بود.

سرمربی پیشین تیم‌های تراکتورسازی و پاس تهران در خصوص اینکه بعضی از منتقدینش معتقدند او نمی‌تواند در تیم‌های بزرگ کار کند، تاکید کرد: من کاملا به آنها حق می‌دهم، هر کس رفتار و منش خودش را دارد. 30 سال این گونه زندگی کردم و حالا در یک سال نمی‌توانم شکل دیگری عمل کنم، من همان هستم که بودم.

وی یادآور شد: در تبریز هواداران بسیار احساسی و پرشور هستند و شاید رفتارهایی را دوست داشتند که من نتوانستم انجام دهم. در هفته دوم که فکر کردم آخرین بازی من است، همان جا متوجه شدم به چه جای سختی آمد‌ه‌ام، به همین دلیل با همکارانم جلسه گذاشتم و به آنها گفتم من صبوری می‌کنم و مطمئنم به لطف خدا می‌توانیم به قهرمانی برسیم که در نهایت در هفته هفدهم صدرنشین شدیم.

جلالی در پایان با تشکر از مهمان نوازی مردم تبریز و حمایت استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استان خصوصا نظمی مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: تنها خاطره تلخ من در تبریز از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام است و من آنها را از مردم مهمان نواز تبریز منها می‌کنم. ضمن اینکه بی‌تجربگی از طرف برخی دوستان باعث مشکلاتی شد اما من یک تجربه تلخ ولی بزرگ را بدست آوردم.

کد خبر 2220301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha