۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۳۹

دایی پس از پیروزی پرسپولیس:

سیدجلال جام قهرمانی را بالا می‌برد و می‌رود/ باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم

سیدجلال جام قهرمانی را بالا می‌برد و می‌رود/ باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان و باقی ماندن در کورس قهرمانی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در این دیدار یکی از بهترین بازی های پرسپولیس را به نمایش گذاشتیم و اگر بازیکنانم دقت لازم را داشتند می توانستیم با اختلاف پنج گل سپاهان را شکست بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر شامگاه امروز جمعه تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانش ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا به بازیکنان و هواداران پرسپولیس خسته نباشید می گویم. یکی از بازیهایی بود که پرسپولیس در زمین خیلی خوب کار کرد و در نیمه اول از موقعیت هایی که داشت به خوبی استفاده کرد. بازی زیبایی را شاهد بودیم و اجازه ندادیم سپاهان صاحب موقعیت شود.

وی افزود: بعد از اخراج مهاجم سپاهان به دنبال حفظ توپ بودیم. در نیمه دوم هم رو به جلو بازی کردیم و دنبال زدن گل های بیشتری بودیم که بازیکنانم کم دقت بودند. بازیی که می توانستیم با اختلاف 5 گل ببریم با 2 گل به پایان رسید. ما یک گل سالم دیگر هم زدیم که داور قبول نکرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم و بازیکنانمان همت کردند که تا اینجای لیگ آمدند. ما یک ماه تنها کار کردیم و الان زمان آن رسیده که اعضای هیات مدیره بیایند و از تیم ما حمایت کنند. اگر ما حمایت پشت سرمان را از سوی باشگاه داشته باشیم با اینکه راهمان سخت است اما با این حال می توانیم انتظار میلیون ها هوادار را برآورده کنیم. بچه های من یک درصد هم کم نمی گذارند. تنهایی نمی شود و باید یک مجموعه به همدیگر کمک کنند تا ما بتوانیم داخل زمین حداکثر توانایی هایمان را نشان دهیم.

دایی در مورد اظهار نظر سرمربی سپاهان در صحنه اخراج مهاجم این تیم گفت: نظر کرانچار برای من محترم است. در آن صحنه من خودم هم فکر می کردم داور کارت زرد نشان می دهد. کرانچار در بازی قبل وقتی مصاحبه های آنچنانی می کرد و هر چه دلش خواست گفت الان باید بداند وقتی یک بازیکن در دقیقه 3 به ناحق اخراج می شود چه مزه ای دارد. خدا جای حق نشسته و اجازه نداد این کار به لیگ بعد کشیده شود. من نمی دانم این صحنه اخراج داشت یا نه. با اینکه پنج هفته باقی مانده اما من فکر می کنم اول راه هستیم. باید خیلی زحمت بکشیم. من به توانایی بچه هایم اعتقاد دارم و باید بیشتر از قبل زحمت بکشیم.

علی دایی در مورد ایجاد حاشیه ها بعد از بازی رفت نیز گفت: الان هم نمی خواهم حرفی بزنم که بازهم یک هجمه علیه علی دایی شروع شود. بنده ای که تلاش کند خدا او را تنها نمی گذارد. بچه های من غیرت دارند و  تلاش می کنند اما برخی ها انگ های نامربوط به آنها چسباندند. تیمی که می بازد باید مورد حمایت قرار بگیرد نه اینکه برویم در تلویزیون و روزنامه علیه تیم حرف های نامربوط بزنیم. کسانی این حرف ها را مطرح می کنند که در دوره های مختلف مربیگری شان در تیم های مختلف فقط سقوط را در کارنامه شان دیده ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مدافع و کاپیتان این تیم گفت: سیدجلال از چند وقت پیش پیشنهاد داشت و این موضوع را با من در میان گذاشته بود. تا روزی که باشم علی دایی پشت بازیکنانش هست و از آنها حمایت خواهد کرد. سیدجلال می ماند و تا آخر فصل به ما کمک می کند. بعد از اینکه جام قهرمانی را بالای سرش برد از ایران می رود.

کد خبر 2225601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha