۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

حجت الاسلام یعقوبی:

بیشتر شدن میزان شعار از عمل در کشور آسیب جدی است

بیشتر شدن میزان شعار از عمل در کشور آسیب جدی است

بجنورد- خبرگزاری مهر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: این که میزان شعار از عمل در کشور بیشتر شود درست نبوده بلکه آسیبی جدی به شمار می رود که باید در آن تجدید نظر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر بجنورد، با تاکید بر تدام راه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند تا برای خدمت به مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان این که نباید تغییر دولت ها رویکرد انقلابی و اسلامی کشور را دچار تغییر کند، افزود: هدف اصلی عزت اسلام و ایران و خدمت به مردم است و همه دولت ها نیز می باید در راستای این هدف حرکت کنند.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: در این راه داشتن روحیه ای جهادی و انقلابی ضروری است و نمی شود تنها با شعار دادن به اهداف اصیل انقلاب دست یافت.

به گفته وی این که میزان شعار از عمل در کشور بیشتر شود درست نبوده بلکه آسیبی جدی به شمار می رود که باید در آن تجدید نظر شود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به سخنان شهید مطهری در مورد شخصیت امام خمینی(ره) عنوان کرد: خداباوری، هدف محوری، مردم باوری و روش مندی برخی از خصوصیات بارز بنیان گذار انقلاب اسلامی بودند که شهید مطهری نقل کرده و اکنون نیز می باید همه مسئولان و دست اندرکاران کشور این خصایل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 اظهار داشت: مذاکرات هسته ای و توافقنامه ژنو اگر برای ما هیچ سودی هم نداشته باشد حداقل این منفعت را داشت که کشورهای غربی و دشمنان انقلاب اسلامی از همه بلندگوهای تبلیغاتی خود صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را فریاد زدند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: تا پیش از این توافقنامه دشمنان کشور همواره دم از غیر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران می زدند و ایران نیز تلاش می کرد صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود را به دنیا بفهماند اما کشورهای غربی با رسانه های عریض و طویل خود این خدمت را برای ما انجام دادند.

به گفته وی موج رسانه ای ایجاد شده پس از توافقنامه ژنو علاوه بر این توانمندی های دانشمندان هسته ای ایران را به جهانیان اثبات کرد؛ به همه دنیا نشان داد که ملت ایران می توانند با تکیه بر توان داخلی و بدون حمایت کشورهای خارجی اقدامات بزرگی را انجام دهد.

فرماندار شهرستان بجنورد هم در این دیدار به مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف جامعه به پیروزی رسید و می باید برنامه های گرامیداشت این ایام هم با حضور ملموس تر مردم برگزار شود.

محمود ثمینی با بیان این که در هر زمان کار به دست دولتی ها سپرده شده مردم خود را کنار کشیده اند، اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم در متن کار باشند چرا که مردم خود انقلاب را شکل داده و اکنون صاحب اصلی آن هستند.

 

کد خبر 2228732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha