۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

طی بیانیه هایی اعلام شد/

اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای شرکت راهپیمایی 22 بهمن

اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای شرکت راهپیمایی 22 بهمن

اراک - خبرگزاری مهر: اقشار مختلف مردم، شخصیت ها، احزاب و گروههای سیاسی، ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف استان مرکزی با صدور بیانیه های متعدد آمادگی خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، شورای اسلامی و کلان شهر اراک، کارکنان و کارگران شهرداری کمیجان، سازمان دانش آموزی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اقشار مختلف مردم با صدور بیانیه هایی آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

در این بیانیه ها آمده است: بهمن و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی از تبار اولیاء الهی حماسه ای عظیم در عصر حاضر بود.

حلول فجر انقلاب اسلامی شکوهمند اسلامی، طنین دلنواز آزادگی و سرافرازی را به گوش همه آزادگان و آزاد اندیشان جهان رساند و موجب بیداری ملتهای آزاده جهان از برکات انقلاب اسلامی و ایران شد.

استمرار 35 سال عزت، اقتدار و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی که با وجود همه نقشه های پلید و تحریم های ناجوانمرداده و فتنه گری های بین المللی آمریکا، اسرائیل و غربیان سر سپرده همراه بود نشان داد هیچ تهدید و توطئه ای نمی تواند در اراده استوار مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی خدشه وارد کند.

اینک مردم غیرتمند، هوشیار و همیشه در صحنه استان مرکزی هم نوا با همه ملت بزرگ ایران خود را برای برپایی راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن و حضور در جشن بزرگ ملی و اسلامی آماده می کنند.

سازمانها، نهادها، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، اقشار و گروه های مختلف استان با صدرو بیانیه آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن و افزودن برگ زرین دیگری به تاریخ با شکوه ایران اسلامی اعلام کردند.

در این بیانیه ها ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی آمده است: با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های جهانی به نمایش گذاشته و پیوند دائمی خود را با ولایت و مقام معظم رهبری مستحکم تر از پیش می نماییم.

کد خبر 2232846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha