۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۸

فراهانی:

ترکیدگی لاستیک پراید 6 نفر را راهی بیمارستان اراک کرد

ترکیدگی لاستیک پراید 6 نفر را راهی بیمارستان اراک کرد

اراک - خبرگزاری مهر: انحراف از جاده و ترکیدگی لاستیک پراید در محور قم – اراک 6 نفر را راهی بیمارستانی در اراک کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ساعت 17:17 دقیقه سه شنبه مورخ در محور قم – اراک – کیلومتر 60 ترکیدگی لاستیک یک دستگاه خودرو پراید باعث منحرف شدن آن از جاده و ایجاد یک حادثه رانندگی شد.

قنبر فراهانی افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه توسط مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک و با توجه به تعداد مصدومین حادثه، دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 115 به محل حادثه اعزام شدند و  مشاهده کردند که حال تعدادی از مصدومین وخیم است که بعد از رسیدن بر بالین مصدومان و ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی مصدومان حادثه را به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل کردند.

5 نفر از چنگال قاتل نامرئی نجات یافتند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همچنین پنج نفر از چنگال قاتل نامرئی نجات یافتند گفت: این افراد بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهر اراک روانه بیمارستان شدند.

فراهانی اظهارداشت: در ساعت 7:35 دقیقه  صبح روز سه شنبه در روستای فیجان در شهر اراک سه  نفر در چنگال قاتل نامرئی گرفتار شده بودند که توسط تکنسین های اورژانس اراک نجات داده شدند.

وی اضافه کرد: در دو حادثه دیگر نیز در روز دوشنبه در روستای کارچان و مورد دیگر در منطقه فوتبال شهر اراک دو نفر دچار مسمومیت با این گاز خطرناک شدند و توسط تکنسینهای اورژانس اراک ضمن دریافت خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

کد خبر 2235092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha