۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

حجت الاسلام مهرپویان:

الگوپذیری کشورها از ایران آمریکا را کلافه کرده‌است

الگوپذیری کشورها از ایران آمریکا را کلافه کرده‌است

شیروان- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت شیروان گفت: الگوپذیری کشورها و ملت های دیگر از ایران و انقلاب اسلامی آمریکا را کلافه کرده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی مهرپویان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز شهرستان شیروان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ایران امروز پنج ویژگی شاخص دارد که آمریکا و کشورهای غربی را کلافه کرده است.

به گفته وی ترس از این که ایران به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شود یکی از مهمترین دلایل کلافه شدن آمریکا و کشورهای غربی است که به‌رغم تمامی کارشکنی‌ها این مهم اکنون محقق شده است.

حجت الاسلام مهرپویان افزود: تبدیل شدن ایران به الگویی برای ملت‌های دنیا شود یکی دیگر از عوامل کلافه شدن دشمنان است و این در حالی است که اکنون الگوپذیری کشورها و ملت های دیگر از ایران و انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ملت های منطقه آمریکا را کلافه کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه شیروان ترس از شکسته نشدن ایران در مقابل تحریم ها و تهدیدها و این که تحریم ها تاثیر گذار نباشد در کنار ترس از حمایت ایران از مستضعفان جهان از دیگر دلایل کلافه شدن آمریکا و کشورهای غربی در برابر ایران است.

وی ترس از این که ملت ایران می خواهد مسلمان زندگی کند را نیز یکی دیگر از نقاط تقابل ایران و آمریکا دانست.

حجت الاسلام مهرپویان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز صدور فتوای تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی و محدور الدم بودن وی اظهار کرد: این تیری که حضرت امام (ره) رها کردند انشاالله به زودی به قلب کفر و این مرتد اصابت خواهد کرد.

کد خبر 2235789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha